ایران اپن ۲۰۱۶؛ کسب رتبه های برتر در لیگ های مختلف

فروردین ۹۵ – تیم های ربوکاپ مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی موفق به کسب رتبه های برتر در مسابقات ربوکاپ ایران اُپن ۲۰۱۷ شدند.

این رقابت ها فروردین ۹۵ در تهران برگزار شد. تیمهایی از مدارس دوره اول علامه طباطبایی – واحدهای آبشناسان، گلستان، میرداماد و فرمانیه در این مسابقات حضور داشتند.

در بخش دانش‌آموزی، این مسابقات در رشته های فوتبال آزاد، فوتبال ب سبک وزن، امداد ابتدایی الف، امداد پیشرفته الف، امداد ب و امداد فضای مشترک برگزار شد.

در لیگ امدادگر(Rescue A Primary) تیم ربوکاپ واحد آبشناسان موفق شد مقام اول را کسب کند. اعضای این تیم را «عرفان ریاضتی»، «امیر احمد کرامتی»، «علی کریمی» از پایه هشتم و «آترین میرخسروی»، « پارسیا معرفت» و «ایلیا صادقی» از پایه هفتم تشکیل دادند.

در لیگ امداد فضای مشترک (Co Space) هم تیم واحد گلستان به مقام اول دست یافت. «آرین کوچک دزفولی»، «حسن اسماعیلی مقدم»، «علی خیرخواه»، «کیارش حاجیان» و «ماهان اوتادی» همه از پایه هفتم اعضای این تیم بودند.

در این مسابقات دانش آموزان واحد میرداماد در لیگ فوتبالیست به مقام سوم رسیدند. میردامادی ها همچنین مقام دوم سوپر تیم را هم به دست آوردند. در تیم میرداماد «آرش محمدی»، «کیان قاسمی»، «هیراد سمازیس»، «کیومرث آسیابان» و «محمد حسین شکرچی» از پایه نهم حضور داشتند.

سه دانش آموز واحد آبشناسان نیز توانستند سهمیه مسابقات پرایمری لیگ فوتبالیست را کسب کرده و در سوپر تیم هم دوم شوند. «علی نوروزی» از پایه نهم، «امیررضا خان محمد» از پایه هشتم و «حسین مولایی» از پایه هفتم این سه دانش آموز آبشناسانی بودند.

«مسیح علی فهامی»، «پیام زهیری» و «پارسا حقیقت» هم از واحد فرمانیه در لیگ Rescue B این رقابت ها حضور داشتند.

لینک کوتاه : Error: API request failed.