یادگیری حرف «ض» با دعا برای شفای مریضان

دانش آموزان پایه اول پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران برای یادگیری حرف «ض» روز سه شنبه ۲۰ فروردین به مسجد حضرت اولی الامر واقع در نیاوران رفتند.

آنها در این اردو نحوه درست وضو گرفتن را آموختند و با قسمتهای مختلف مسجد آشنا شدند.

«زینب بیانی» یکی از معلمان پایه اول واحد نیاوران در مورد این اردو به خبرنگار سایت مجتمع علامه طباطبایی گفت: «داستانی که در کتاب پایه اول برای آموزش حرف «ض» استفاده شده در مسجد می گذرد و به همین علت ما اردوی آموزشی در مسجد را تداک دیدیم. در این درس شخصیتی به نام رضا وجود دارد که مریض است و بچه ها برای سلامتی او وضو می گیرند و نماز می خوانند و دعا می کنند.»

«سپیده صنعتکار» دیگر معلم پایه اول واحد نیاوران نیز گفت: «ما همه حروف را با برگزاری اردو و بازی به نوآموزان آموزش می دهیم. به عنوان مثال برای آموزش حرف «-ُ» نقش مادربزرگ را بازی کردیم و برای آموزش علامت تشدید یک بازارچه از شغل هایی که در اسم آنها علامت تشدید وجود دارد، مانند بقال و خیاط را برگزار کردیم.»

وی افزود: «از دیگر کارهایی که در کلاس انجام می دهیم این است که دانش آموزان برای تقویت روان خوانی به عنوان مجری از پشت قاب تلویزیون (که در مدرسه ساخته شده است) از روی درس می خوانند.»

اخبار پیشنهادی