چهارمی های واحد پاسداران از کتاب ریاضی سوال طرح کردند

«فرزانه ولدی»، معلم پایه چهارم واحد پاسداران، در مصاحبه با سایت مجتمع علامه طباطبایی، از تاکید بیشتر بر درس های ریاضی و علوم در برنامه مطالعاتی انفرادی چهارمی ها گفت.

«فرزانه ولدی»، معلم پایه چهارم پیش دبستان و دبستان مجتمع علامه طباطبایی- واحد پاسداران، در مصاحبه با سایت مجتمع علامه طباطبایی، از تاکید بیشتر بر درس های ریاضی و علوم در برنامه مطالعاتی انفرادی چهارمی ها گفت.

ولدی معتقد است مشارکت دانش آموزان در این طرح بسیار خوب بوده است: «دانش آموزان بر طبق برنامه، صفحات مشخصی از کتاب ها را می خواندند و خودشان برای آن مباحث پرسش طرح می کردند.» با توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان، در برنامه مطالعاتی انفرادی به هریک برنامه جداگانه ای داده می شود بنابراین ساعت های مطالعه و استراحت دانش آموزان در منزل با یکدیگر متفاوت است.

به گفته ولدی، معلم تمام دروس پایه چهارم ابتدایی واحد پاسداران، در برنامه مطالعاتی اردیبهشت، بر ریاضی و علوم تاکید بیشتری شده است. او در این باره می افزاید: «دانش آموزان این درس ها را در طول سال تحصیلی با بازی و سرگرمی آموخته اند و ما هم سعی کردیم کاربرد مفاهیم را به بچه ها آموزش دهیم، اما آشنایی آنان با شیوه پاسخ و پرسش نیز در ارزیابی عملکرد آنان اهمیت دارد.»

اخبار پیشنهادی