پلاسما؛ پادکستی برای میردامادی ها

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد در پادکست آموزشی پلاسما با دانش آموزان موفق و روش های آموزشی شان آشنا می شوند.

«حامد معصومی» مشاور پایه هشتم واحد میرداماد و مجری این پادکست، درباره اهداف انتشار پلاسما می گوید: «پادکست پلاسما با موضوعات آموزشی منتشر می شود. در هر شماره با یکی از دانش آموزانی صحبت می کنم که با روش های مطالعاتی استاندارد و برنامه ریزی های مدرسه موفق شده در آزمون ها نتایج خوبی کسب کند. هدف این است که دانش آموزان با نکات مشاوره ای،الگوهای مطالعاتی و روش های درس خواندن آشنا شوند. همچنین قصد داریم دانش آموزان انگیزه لازم برای رقابت پذیری را کسب کنند.»

به گفته وی تا پایان اسفندماه، سه قسمت از پلاسما با عنوان های «فرصت طلایی»، «پسر شماره ۱» و «پسر کاریزماتیک» منتشر شده است.

سکو؛ طرح نوروزی هشتمی ها

دانش آموزان پایه هشتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد از ۲۴ اسفند تا ۱۱ فروردین در برنامه مطالعاتی ویژه نوروز شرکت می کنند. عنوان این طرح «سکو» است. مشاور پایه هشتم واحد میرداماد درباره برنامه «سکو» می گوید: «دانش آموزان در طرح سکو به ۴ سطح تقسم شده و برای هر سطح در هر درس ۷۰ سوال در نظر گرفته شده است. میردامادی های پایه هشتم در نوروز باید به این سوالات از دروس عربی، علوم، ادبیات و ریاضی پاسخ دهند و بعد از تعطیلات پاسخ های تشریحی شان را به مدرسه بیاورند.»

لینک کوتاه : https://link.kvno.ir/UE52rX9jd

اخبار پیشنهادی