پایان امتحانات میان ترم پاسدارانی ها

آزمون های میان ترم دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران که همزمان با دیگر دوره اولی های مجتمع، از ۹ آبان ماه شروع شده بود، دوشنبه ۲۳ آبان به پایان رسید.

«مهدی شریفیان» مشاور دانش آموزان پایه هشتم واحد پاسداران درباره امتحانات میان ترم می گوید: «امتحانات میان ترم فرصت مناسبی برای آمادگی آموزشی بیشتر دانش آموزان است. دوره درس ها و مشخص شدن نقاط قوت و ضعف آموزشی دانش آموزان در مرور مطالب آموزشی تدریس شده باعث می شود تا دانش آموزان برای امتحان نوبت اول آماده تر باشند و از قبل به کمک آزمون های میان ترم و هفتگی، با سبک سوالات آشنا شده باشند.»

به گفته شریفیان، کارنامه امتحانات میان ترم، دومین کارنامه ای است که پاسدارانی ها در این ماه دریافت می کنند: «دانش آموزان واحد پاسداران در آبان ماه دو کارنامه دریافت می کنند. کارنامه اول مربوط به گزارش ۴۵ روزه از عملکرد مهتر تا نیمه آبان دانش آموزان در درس های هنر، حساب، هندسه، فیزیک، شیمی، زیست، علوم اجتماعی، تاریخ، جغرافی و همینطور انضباط دانش آموزان است. اولین کارنامه ۴۵ روزه دانش آموزان، ۱۶ آبان ماه ارئه شد. بعد از تصحیح نمرات امتحانات میان ترم هم دومین کارنامه پاسدارانی ها تا پایان آبان آماده می شود.»

 

اخبار پیشنهادی