نیاورانی ها با روش های متنوع آموزش می بینند

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران، آبان ماه با شرکت در فعالیت های فرهنگی و آموزشی مدرسه مثل مسابقه «من یار پند دانم»، کلاس «نجاری خلاق» و دورهمی «آشنایی با شعرنو» درس هایشان را یاد گرفتند.

مسابقه «من یار پند دانم» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در واحد نیاوران برگزار شد و دانش آموزان با طراحی پوستر، معرفی کتاب و جمله نویسی خلاق، در مسابقه شرکت کردند. آن ها همچنین در کلاس تجربه های ناشناخته، ساخت سازه های چوبی را آموزش دیدند و در دورهمی شعر نو، با اشعار نیما یوشیج آشنا شدند.

به گفته «شیوا قربانی» مسئول آموزش این واحد، دانش آموزان با شرکت در این برنامه ها مهارت های زندگی را یاد می گیرند: «آن ها در دورهمی های مجازی با هم کلاسی ها و آموزگارشان گپ و گفت می‌کنند، با شاعران و انواع شعر آشنا می شوند و در کلاس تجربه های ناشناخته ساخت سازه های چوبی و بردهای برقی و مکانیکی را یاد می گیرند.»

شرکت در جشن قرآن، جشن روز دانش آموز، ارزیابی حضوری درس فارسی، دریافت گزارش عملکرد تحصیلی و قصه گویی از دیگر برنامه های دانش آموزان دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران در ماه آبان بود.

اخبار پیشنهادی