نوآموزان داستان صوتی اجرا می کنند

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران در مدرسه داستان صوتی اجرا می کنند. در اين فعاليت دانش آموزان قطعه اي از اتفاقات تاريخي و مذهبی را در قالب فايل صوتي بازخواني می کنند.

«مهدی احدی» معاون آموزشی این مدرسه درباره بازخوانی داستان های تاریخی می گوید: «مطالعه تاریخ و تفکر در سرنوشت گذشتگان در آیات و روایات فراوان سفارش شده است. این مطالعه باعث عبرت و درس گرفتن از راه و رسم آنان برای ترسیم برنامه های آینده خواهد بود. بر همین اساس برنامه داستان خوانی در پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران اجرا می شود.»

احدی می گوید چنین فعالیت هایی نتایج آموزشی مثبتی در پی خواهد داشت. «وقتی دانش آموزان خودشان مسئول اجرای کلامی یک قصه می شوند اعتماد به نفس بالایی پیدا می کنند. همچنین مشارکت با دیگر دانش آموزان به عنوان بقیه صداپیشگان داستان، مسئولیت پذیری و مشارکت جویی آنها را افزایش می دهد. این ویژگی ها در نهایت باعث افزايش هوش هاي كلامي، تجسمي و ميان فردي در بين دانش آموزان می شود.»

«امیرمحمد مددی»،«ارژنگ درخشانی» و «آرین شاکو» صداپیشگان این داستان صوتی هستند.

اولین داستان صوتی اجرا شده توسط دانش آموزان واحد پاسداران برگرفته از کتاب زندگینامه ابوذر و با اقتباس از درس یازدهم کتاب هدیه های آسمانی است. این اجرا توسط دانش آموزان پایه چهارم و با همراهی «سید جلال الدین سیفی» مدیر واحد پاسداران انجام شده است.

برای شنیدن داستان صوتی به کانال اطلاع رسانی علامه ای ها مراجعه کنید. 

اخبار پیشنهادی