معرفی کاندیدای شورای دانش آموزی واحد فرمانیه

داوطلبین شرکت در انتخابات شورای دانش آموزی دبیرستان متوسطه علامه طباطبایی – واحد فرمانیه به دانش آموزان معرفی شدند. معرفی داوطلبین پایه های هفتم تا دهم این واحد، از هفته اول آبان ماه و در حیاط مدرسه آغاز شد.

«حسین ذوالفقاری» مسئول فرهنگی واحد فرمانیه درباره شورای دانش آموزی مدرسه می گوید: «بعد از بازگشت دانش آموزان به آموزش حضوری در مدرسه، برنامه های فرهنگی در سطح های مختلف را به گونه ای قرار دادیم که دانش آموزان را هم درگیر فرایند کارهای مدرسه کنیم. شورای دانش آموزی شاید بیشترین جلوه فعالیت همگام با مدرسه یک دانش آموز باشد؛ شورایی که هم صدای دانش آموزان است و هم از طریق جلسات متعدد، در برنامه ریزی و تعامل با مدرسه است.»

مسئول فرهنگی فرمانیه ای ها همچنین درباره برنامه های فرهنگی این واحد می گوید: «برنامه های فرهنگی مدرسه باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا دانش آموز را جذب محیط و فضای مدرسه کنند. این جذابیت به ویژه در حال حاضر که دانش آموزان بعد از نزدیک به دو سال دوری از مدرسه، به مدرسه بازگشته اند کمک می کند تا بهتر با این فضا ارتباط با قرار کند. برنامه های فرهنگی واحد فرمانیه هم در دسته بندی های ورزشی، فرهنگی، اردو ها و دیگر برنامه های مذهبی یا ملی است که در تمامی این زمینه ها، سعی خواهیم داشت برنامه ها را مانند قبل با کیفیت قابل قبولی ارائه دهیم.»

 

اخبار پیشنهادی