معرفی قهرمان سومین جام جهانی رایانه ای

«آروین پورزلفی» دانش آموز دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی واحد ادونس ، قهرمان سومین دوره جام جهانی فوتبال رایانه ای در تهران شد. بازی فینال این مسابقات شنبه ۱۸ مرداد به صورت آنلاین بین پورزلفی و «پویا صدیقی» دانش آموز مدرسه سما برگزار شد. این بازی در نود دقیقه مساوی شد. در وقت های اضافی اما پورزلفی موفق شد ۲ بر ۱ بر رقیب اش پیروز شود و مقام قهرمانی را کسب کند. این دانش آموز دوره قبلی رقابت ها هم نایب قهرمان شده بود.

پیش از برگزاری فینال هم «آریا ایروانی» از واحد شریعتی و «طاها خجسته» از واحد پاسداران دوره دوم در مسابقه رده بندی با هم مسابقه دادند. در این بازی ایروانی با نتیجه دو بریک برنده شد و رتبه سوم بازی ها را به دست آورد. طاها خجسته با این شکست برای سومین سال متوالی مقام چهارم جام جهانی فوتبال رایانه ای در تهران به کسب کرد.

 همچنین علی سمیعیان از واحد پاسداران دوره اول، آریا امینی از واحد کارگر، مهدی پوررحیمی از واحد ادونس و مانی سپاسی از مدرسه امام هادی(ع) رتبه های پنجم تا هشتم (بدون ترتیب) کسب کردند.

مسابقات چطور برگزار شد؟

سومین دوره جام جهانی فوتبال رایانه ای در تهران به صورت آنلاین با دستگاه ps4 و بازی فیفا ۲۰ در روزهای ۱۰، ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مردادماه ۹۹ برگزار شد. ثبت نام مسابقات ار روز سه شنبه ۱۷ تیرماه تا چهارشنبه ۸ مردادماه از طریق سایت ircgs.com انجام شد.

مرحله گروهی بازی ها ۱۰ مردادماه آغاز شد. شرکت کنندگان از ۹ صبح تا ۸ شب در ۱۶ گروه ۴ تیمی و ۱ گروه سه تیمی به صورت دوره ای با یکدیگر بازی کردند. از گروه های ۴ تیمی ۲ نفر و از گروه سه تیمی ۱ نفر به مرحله حذفی صعود کرد. روز پنج شنبه ۱۶ مردادماه، در دور یک شانزدهم نهایی، ۱۷ بازی انجام شد تا ۱۶ نفر اصلی مشخص شوند. در دور یک هشتم نهایی هم که جمعه ۱۷ مرداد انجام شد، هشت بازی برگزار شد و ۸ نفر اصلی مسابقات معرفی شدند. در مرحله یک چهارم نهایی هم ۴ بازی دیگر برگزار شد و ۴ نفر انتخاب شدند. بعد از برگزاری دو بازی دیگر در نیمه نهایی، فینالیست ها مشخص شدند. بازی های رده بندی و فینال روز شنبه ۱۸ مرداد ساعت ۱۶ و ۱۸ برگزار شد و در نهایت «آروین پورزلفی» دانش آموز واحد ادونس قهرمان مسابقات شد.

اخبار پیشنهادی