مجتمع علامه طباطبایی جنایات صهیونیست ها را محکوم می کند

نه مدارس در امان مانده اند، نه بیمارستان ها. حدود ۶ هزار نفر از فرزندان غزه، در نوزده روز گذشته، زیر بمباران های رژیم صهیونیستی، به شهادت رسیده اند. رژیم اسرائیل، آب را بر روی فلسطینیان بسته است. سوخت نیست و نان و غذا هم کم است.

ایسنا، در خبری اعلام کرده است که در نوزدهمین روز جنگ غزه، حدود ۶۰۰۰ فلسطینی در حملات هوایی صهیونیستها به شهادت رسیده اند. در خبر دیگری تعداد شهدای کودک فلسطینی حدود ۲۰۰۰ نفر اعلام شده است. فارس، هفته گذشته به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین خبر داد؛ در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی بیش از ۵۰۰ نفر به شهادت رسیدند.

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی نوشت: «بای ذنب قتلت؟ به کدامین گناه؟ به راستی گناه کودکان فلسطین و غزه چه بود؟ گناه مادرانی که خود به عینه جان دادن فرزندانشان را در آغوش خود دیدند؟! گناه پدرانی که به یکباره همسر و فرزندانشان را زیر آوار یافتند؟! مردمی که جز حق مسلمشان چیزی نخواستند. مردمی که شاهد لحظات دردناک و زجرآور هموطنان خویش بودند.»

مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه و کودکان بی گناه را محکوم می کند.

اخبار پیشنهادی