قدردانی از پدر؛ ویژه برنامه تهرانپارسی ها

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس، به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، در چالش «قدردانی از پدر» شرکت می کنند. آن ها تا پنجشنبه ۷ اسفند فرصت دارند آثارشان را برای مدرسه ارسال کنند.

 اولین بخش این چالش عکاسی است. دانش آموزان برای شرکت در این برنامه می توانند عکسی با موضوعات «طبیعت گردی با پدرم» و «لبخند من و پدرم» تهیه و برای مدرسه ارسال کنند. در بخش دوم دانش آموزان کارت پستال یا نقاشی آماده کرده، به پدر یا پدر بزرگشان اهدا می کنند و تصاویرش را برای مدرسه می فرستند.

تهیه فیلم کوتاه از «همکاری با پدر» موضوع دیگر این برنامه است. در این بخش نیز دانش آموزان از دو چالش «آشپزی و گل کاری» با پدرشان، فیلم کوتاهی تهیه می کنند و با ارسال آن به مدرسه، در این برنامه شرکت می کنند.

تهیه فایل صوتی ۱ دقیقه ای با موضوع «اجرای دکلمه» یا «شعر خوانی» نیز یکی از موضوعات چالش قدر دانی از پدر در واحد تهرانپارس است. موضوع پایانی این چالش، «خاطره گویی» است. دانش آموزان دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس می توانند به یاد ماندنی ترین خاطره از پدرشان را در قالب فیلم یا فایل صوتی ۳ دقیقه ای، برای مدرسه بفرستند.

آثار ارسالی دانش آموزان واحد تهرانپارس، در کانال اطلاع رسانی مدرسه بارگذاری می شود و به آثار برگزیده جوایزی اهدا می شود.

اخبار پیشنهادی