فعالیت های فرهنگی واحد پاسداران در نیمسال اول تحصیلی

دانش آموزان دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران، از ابتدای سال تحصیلی، در فعالیت های متنوع فرهنگی شرکت کرده اند.

«جواد شاه چراغی» مسئول فرهنگی واحد پاسداران درباره فعالیت های فرهنگی این واحد می گوید: «در نیمسال اول تحصیلی، برای دانش آموزان فعالیت های فرهنگی بسیاری را انجام دادیم. گفت و گو با فارغ التحصیلان مدرسه، با عنوان راه رفته، یکی از برنامه های ضبط شده و موفقی بود که طی ۷ قسمت آن را در کانال اطلاع رسانی پخش کردیم.»

به گفته شاه چراغی، در برنامه های فرهنگی این واحد، سلامت دانش آموزان اهمیت ویژه ای دارد:« در برنامه ریزی های مربوط به فعالیت های فرهنگی، همیشه سلامت دانش آموزان را ملاک اصلی قرار دادیم، چه سلامت جسمی و چه سلامت روحی. برگزاری جلسات مشاوره با موضوع تغذیه، انتشار مجله با محوریت ورزش و تندرستی و پخش کلیپ های تمرینات ورزشی، از جمله این برنامه ها بود.»

حفظ مشارکت دانش آموزان در فعالیت های مختلف علی رغم مجازی بودن مدرسه، از دیگر اهداف فعالیت های فرهنگی واحد پاسداران در نیمسال اول تحصیلی بود. مسئول فرهنگی واحد پاسداران می گوید:« بسیاری از فعالیت های ما برای ایجاد حس حضوری بودن مدرسه در دانش آموزان بود. تقدیر از نفرات برتر آموزشی، انضباطی، فرهنگی و ورزشی، برگزاری آنلاین انتخابات شورای دانش آموزی، تشکیل ۵ جلسه غیرحضوری با اعضای این شورا، اجرای برنامه صبحگاه و زنگ تفریح با محوریت پخش قرآن، پخش احادیث، سخنرانی، استندآپ کمدی و اجرای موسیقی دانش آموزان، از برنامه هایی است که با این هدف برگزار شد و در نیمسال دوم هم ادامه خواهد داشت.»

به گفته شاه چراغی، مشارکت اولیا و دانش آموزان در فعالیت هایی که جنبه خیرخواهانه دارند، بسیار خوب و امیدوار کننده است: «اولیا و دانش آموزان در فعالیت های نیکوکارانه مشارکت بسیار خوبی با مدرسه دارند. پویش نذر حسینی برای کمک به نیازمندان، توزیع غذای نذری برای افراد کم بضاعت، تهیه و توزیع لباس گرم در پویش گرمای مهربانی، تقدیر از زحمات پرسنل کادر درمان به مناسبت روز پرستار از جمله فعالیت های فرهنگی بود که بسیاری از خانواده ها به بهتر انجام شدن این فعالیت ها کمک کردند.»

اخبار پیشنهادی