فرصت ارسال آثار در جشنواره «مشق نقش فردا» به پایان رسید

فرصت ارسال آثار دانش آموزان دبستان های علامه طباطبایی به جشنواره «مشق نقش فردا» هفته سوم فروردین ماه به پایان رسید. جشنواره «مشق نقش فردا» ویژه دانش آموزان دبستان های علامه طباطبایی واحد های تهرانپارس، پاسداران و نیاوران بوده و از ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ در این واحد ها آغاز شد.

این جشنواره با هدف ایجاد فضای نشاط و شادی در دانش آموزان، تقویت روحیه تیمی و انجام کار گروهی، تشویق دانش‌آموزان به تفکر بهتر درباره آینده و شوق اثربخشی، ترغیب دانش آموزان در به کارگیری دانش و مهارت های خود برای خلق یک اثر علمی، ادبی یا هنری، تقویت قوه تخیل، تفکر و خالقیت، آشنایی با روش های علمی _ پژوهشی و ارائه پروژه و کشف استعدادها، مهارت ها و ایجاد حس مسئولیت پذیری، برگزار می شود.
 

«مشق نقش فردا» در چه محور هایی برگزار شد؟

این جشنواره به دو صورت فردی و گروهی و در ۹ محور برنامه ریزی شده است؛ هشت موضوع اصلی جشنواره، شامل پژوهش‌های فرهنگی و علمی، طراحی و ساخت بازی فکری، تهیه پوستر، ساخت ماکت، طراحی و تدوین فیلم و کتاب صوتی، دکلمۀ صوتی یا تصویری، نویسندگی، عکاسی از طبیعت و یک محور آزاد با موضوع طراحی، تولید، ساخت پوستر و تیزر است.
 

آثار برگزیده در چه تاریخی معرفی می شوند؟

آخرین فرصت ارسال آثار، پایان هفته سوم فروردین ماه و ارزیابی نهایی آثار روز ۲۷ همین ماه انجام می‌شود. جوایز این جشنواره هم، هفته چهارم اردیبهشت ماه اهدا خواهد شد.

اخبار پیشنهادی