علم بهتر است یا تعطیلات؟

ویژه نامه عید نوروز ماهنامه داخلی مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی منتشر شد. در این شماره مانند شماره های قبلی هیئت های تحریری در مدارس دوازده گانه علامه طباطبایی مطالبی با رویکرد عید نوروز تهیه کرده اند.

مصاحبه با پژوهشگرانی که در ایام تعطیلات به مدرسه می آیند، گزارش آبشناسانی هاست. گلستانی ها به موضوع جذاب و پرطرفدار کنسول بازی در عید پرداخته اند. فرمانیه ای ها انتظاراتشان از مدرسه در سال آینده را گفته اند. پاسدارانی های دوره دوم کنکور و مطالعه در عید نوروز را موضوع گزارش خود قرار داده اند. نوآموزان دبستانی در واحد پاسداران به این سوال پاسخ داده اند که دوست دارند در عید چه عیدی بگیرند. دوره اولی های پاسداران برای هم کلاسی های خود متن تبریک عید نوشته اند. برج طغرل و موزه زمان، از جاهایی هستند که میردامادی ها دیدنش را در تعطیلات عید پیشنهاد کرده اند. دانش آموزان واحد شریعتی به چهارشنبه سوری و آیین های این روز پزداخته اند. علامه ای های واحد نیاوران گفته اند که دوست دارند به کجا سفر کنند. دختران تهرانپارسی چند پیشنهاد برای لذت بردن از تعطیلات عید دارند. تجریشی ها هفت سین های متفاوتی را معرفی کرده اند و بالاخره دختران دوره اولی در واحد پاسداران راجع به مباحث سخت کتاب های درسی گزارش تهیه کرده اند.

در این شماره سه مسابقه ویژه برای دانش آموزان مقاطع دبستان، دبیرستان دوره اول و دبیرستان دوره دوم با جوایز ارزنده طرح شده است. همه دانش آموزان علامه ای می توانند در مسابقه مقطع خودشان شرکت کنند.

در بخش علم و سرگرمی، هیئت های تحریریه زیر نظر معلمان خود مطالب علمی کوتاه و جذابی آماده کرده اند. این مطالب نیز رنگ و بوی عیدانه دارد و به موضوعاتی مانند ریشه علمی نوروز، تاریخچه هفت سین، انواع تقویم، راز خواب زمستانی گیاهان و … می پردازد.

ماهنامه هفت و نیم سال آینده نیز با مطالب جذاب و جالب از مدارس و از گوشه و کنار دنیای علم و سرگرمی و با مسابقه های چالش برانگیز مهمان علامه ای ها خواهد بود.

اخبار پیشنهادی