شماره سوم ماهنامه «هفت و نیم» منتشر شد

شماره آبان ماهنامه «هفت و نیم»، مجله داخلی مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی به مدارس رسید. این شماره روز یکشنبه ۶ آبان بین دانش آموزان علامه ای توزیع می شود.

تحریریه های دانش آموزی «هفت و نیم» در هر مدرسه، در این شماره به یک موضوع خاص از جمله موضوعات آموزشی، پژوهشی، امکانات مدرسه، بعد از مدرسه، سرویس مدرسه، اضطراب، مسائل فرهنگی، ورزشی، نظم و انضباط و بازی در دبستان پرداخته اند و گزارش ها و مصاحبه هایی خواندنی تهیه کرده اند.

همچنین گزارش جشن ربع قرن فعالیت مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی که با حضور حاج «حسن توفیق حق»، عضو هیئت موسس مجتمع، «یاسر توفیق حق» مدیرعامل موسسه علامه طباطبایی، مدیران ستادی و مدارس و جمعی از کارکنان مدارس دوازده گانه علامه طباطبایی برگزار شد، در مجله به چاپ رسیده است.

مصاحبه با مادر یکی از دانش پژوهانی که در مسابقات ربوکاپ ۲۰۱۷ شرکت کرد، خاطره یک دانش آموز پاسدارانی که از سرویس مدرسه جا ماند، گفتگو با بازیگر تئاتری که تئاترشان اجرا نشد، گزارش در مورد مدرسه ای که اصلا کلاس ندارد بخشی از مطالب جذاب و خواندنی شماره سوم ماهنامه «هفت و نیم» هستند.

بیش از ۵۰ نفر از دانش آموزان و کادر اجرایی مدارس در تهیه مطالب این شماره همکاری کرده اند. شما هم می توانید در تهیه مطالب و عکسهای ماهنامه «هفت و نیم» نقش داشته باشید. کافی است به تحریریه «هفت و نیم» در مدرسه خود مراجعه کنید.

برگه تسلیت ماهنامه «هفت و نیم» به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی به همراه ماهنامه توزیع شده است.

اخبار پیشنهادی