شرکت تهرانپارسی ها در «برنامه صبحگاهی»

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان دخترانه واحد تهرانپارس هرروز قبل از شروع کلاس های آنلاین در «برنامه صبحگاهی» شرکت می کنند.

 این برنامه با مشارکت دانش آموزان اجرا می شود. تهرانپارسی ها در این برنامه هر روز صبح قبل از شروع کلاس های درس‌شان، ابتدا به آیات قرآن گوش می دهند، سپس به صورت آنلاین ورزش می کنند.

این برنامه چگونه برگزار می شود؟

کادر فرهنگی واحد تهرانپارس هر ماه در کانال اطلاع رسانی مدرسه، فراخوان شرکت در برنامه صبحگاه را به دانش آموزان اعلام می کنند. نحوه شرکت در برنامه صبحگاهی برای دانش آموزان به این صورت است که آن ها هر ماه ویدئو هایی را با موضوع تلاوت قرآن، ورزش، نیایش، سرود ملی و انجام فعالیت های ورزشی برای مدرسه ارسال می کنند.

برای اجرای سرود ملی که یکی از برنامه های مراسم صبحگاه مدرسه است، از آوای دانش آموزان و تصاویر آن ها در سال های گذشته استفاده می شود و آن ها در کنار هم خاطرات روز های حضورشان در مدرسه را مرور می کنند.

«اعظم ذبیحی» معاون فرهنگی پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس، در مورد اجرای برنامه صبحگاهی می گوید:« شرکت دانش آموزان برای ساخت برنامه صبحگاهی اختیاری است. آن ها با توجه به علاقه و سلیقه خودشان در بخش های مختلف برنامه شرکت می کنند.»

ایجاد انگیزه و نشاط در دانش آموزان، آماده شدن برای شرکت در کلاس، تحرک و جلوگیری از یک جا نشستن دانش آموزان و یاد آوری خاطرات گذشته از اهداف برگزاری این برنامه در پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس است.

اخبار پیشنهادی