دو پرسش مدیر واحد تهرانپارس از اعضای شورای دانش آموزی مدرسه

اولین جلسه شورای دانش آموزی پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس با حضور «نجمه امرالهی» مدیر و «اعظم ذبیحی» مسئول فرهنگی مدرسه برگزار شد. امرالهی در ابتدای این جلسه درباره وظایف و مسئولیت هایی که بر عهده اعضای شوراهای دانش آموزی است برای آن ها صحبت کرد. او از دانش آموزان خواست در اجرای برنامه های مدرسه کمک کنند: «اعضای شورای دانش آموزی در واحد تهرانپارس مانند بازوان توانمند مدرسه هستند. پس باید در کنار کادر اجرایی به برقراری نظم و انضباط و شادسازی محیط مدرسه کمک کنند.»

مدیر واحد تهرانپارس با تاکید بر شعار مدرسه یعنی مدرسه زندگی از دانش آموزان خواست که به دو سوال او پاسخ دهند: «در حال حاضر چه فعالیت هایی در مدرسه انجام می دهید که مورد علاقه تان است؟ و دوست دارید چه کاری در مدرسه انجام دهید که مدرسه بهتری داشته باشید؟»

در ادامه این جلسه دانش آموزان نظراتشان درباره پرسش های مدیر را بیان کردند. «سارا گلزاری» گفت: «دوست دارم مدرسه مان محیطی شاد و آرامش بخش باشد. باید برای بهداشت بیشتر مدرسه هم به بقیه بچه ها کمک کنیم.» «امیرا بهجتی» هم چمن حیاط و نقاشی های روی دیوار را بهترین بخش مدرسه دانست. همچنین «غزاله آماده» گفت: «رابطه دوستانه بین بچه ها، معلمان و کادر اجرایی باعث شده که مدرسه بسیار خوبی داشته باشیم. باید سعی کنیم این دوستی ها بیشتر شود.» همچنین «دیانا شرفی»، «یسنا باصری» و «فاطمه فرهادی» پیشنهاداتی درباره افزایش فعالیت های صبح در حیاط، تنوع صبحانه و فعالیت های گروهی به مدیر مدرسه ارائه دادند.

در پایان این جلسه «اعظم ذبیحی» مسئول فرهنگی واحد تهرانپارس از دانش آموزان عضو شورا خواست که در انجمن های فرهنگی، هنری، بهداشت، علمی و انتظامات مدرسه عضو شوند و بقیه همکلاسی هایشان را هم به همکاری با مدرسه تشویق کنند.

اخبار پیشنهادی