درگذشت مدیر با سابقه علامه ای

«سید جلال الدین سیفی» مدیر پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران، بعد از ۳۸سال سابقه معلمي و مديريت در مدارس مختلف، شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ دار فانی را وداع گفت.

او متولد شهریور سال ۱۳۴۴ بود و از ۲۱ سالگی به صورت رسمی وارد آموزش و پرورش شد. سیفی در طول ۳۸ سال فعالیت آموزشی، به عنوان آموزگار، معاون و مدیر در دبستان های مختلف در سطح استان تهران خدمت کرد. 

پیام تسلیت مدیرعامل
«یاسر توفیق حق» مدیرعامل موسسه اندیشه مهر علامه طباطبایی و «مصطفی جوادزاده» مدیر مجتمع علامه طباطبایی در پیام هایی درگذشت مدیر واحد پاسداران را تسلیت گفتند. در بخشی از پیام یاسر توفیق حق آمده است: «داغدار انسان شریفی که رفتار، منش، ادب و متانتش الهام بخش بود. شور معلمی از وجودش لبریز  و دغدغه اش تعلیم و تربیت بود. خاطره مجتمع علامه طباطبایی از مهربانیش پاک نخواهد شد.»

مدیری صبور و مهربان
 «سید جلال الدین سیفی» مدیری بود که به آرامش و صبوری مشهور بود، به ادبیات و کوهنوردی علاقه داشت و بعد از سه دهه فعالیت فرهنگی و کار در مقاطع مختلف، همچنان حضور در دبستان را به مقاطع دیگر ترجیح می داد؛ او همیشه می گفت: «کار با بچه ها آدم را جوان می کند.» امروز اما دانش آموزانی که همیشه او را لبخند به لب می دیدند، دلتنگ در آغوش گرفتنش هستند. 

تسلیت به علامه ای ها
هيات موسس، هيات مديره، مديران، معلمان، مشاوران، كادر آموزشي و پرسنل اجرايي مجتمع فرهنگي، آموزشي علامه طباطبايي، ضمن ابراز تاسف و غم عميق خود، درگذشت اين مدير توانا و با اخلاق را به همسر و فرزندان آن مرحوم، دانش آموزان، اولياء، معلمان و پرسنل پيش دبستان و دبستان علامه طباطبايی- واحد پاسداران تسليت می گويد.

اخبار پیشنهادی