در چهارمین جلسه شورای آموزگاران واحد تهرانپارس چه گذشت؟

چهارمین جلسه شورای آموزگاران پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس، ۲۵ آبان ماه به صورت آنلاین برگزار شد. مدیر، کادر اجرایی و آموزگاران واحد تهرانپارس در این جلسه حضور داشتند. نحوه تدریس آموزگاران در فضای مجازی و شیوه های نوین ارزشیابی، موضوع اصلی این جلسه مجازی بود.

در ابتدای این جلسه «نجمه امرالهی» مدیر واحد تهرانپارس، درباره مهمترین برنامه های مدرسه در آذرماه برای آموزگاران و کادر اجرایی مدرسه صحبت کرد. ارسال فرم خودارزیابی و تشویق دانش آموزان بر مشارکت بیشتر در کلاس های آنلاین، تاکید به معلمان برای اجرای دقیق تر موضوع تکالیف مهارت محور و اجرای ورزش بین زنگ ها برای نشاط بیشتر در کلاس های درس، از مهمترین موضوعاتی بود که مدیر پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس درباره آن ها صحبت کرد.

در این جلسه مقرر شد که آموزگاران مدرسه در آذرماه یک یا دوبار، سه سوال به صورت تستی از درس های ریاضی، فارسی، علوم و مطالعات اجتماعی در پایه های چهارم تا ششم برای دانش آموزان ارسال کنند. همچنین نمونه سوالات ویژه آزمون جامع ۲۶ آذرماه، تا ۱۹ آذر برای دانش آموزان ارسال شود. تاکید بر تشویق دانش آموزان به شرکت در جشنواره شعر و ادب، از دیگر تصمیمات این جلسه بود.

اخبار پیشنهادی