جزئیات برنامه های آموزشی و فرهنگی واحد فرمانیه در سال جدید

در شورای مدرسه واحد فرمانیه چه گذشت؟

شورای مدرسه دبیرستان های دوره اول و دوره دوم علامه طباطبایی- واحد فرمانیه، با برگزاری نخستین جلسه خود در سال جدید، برنامه های آموزشی و فرهنگی مدرسه را، قبل از امتحانات ترم دوم، نهایی کرد.

در این جلسه که با حضور ابراهیم آصف، مدیر واحد فرمانیه برگزار شد؛ نحوه برگزاری کلاس های جبرانی و تقویتی درسی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. برقراری نظم و انظباط در مدرسه پس از تعطیلات نوروز و نحوه اجرای برنامه های فرهنگی در ماه مبارک رمضان، از دیگر مباحث مطروحه در جلسه شورای مدرسه بود. در این جلسه همچنین برنامه ریزی لازم برای برگزاری اردوی برون استانی دانش آموزان پایه دهم انجام شد.

برنامه های آموزشی واحد فرمانیه در فروردین

با نزدیک شدن به امتحانات پایان ترم دوم، جمع بندی مطالب سال تحصیلی جهت آمادگی بیشتر در آزمون ها، در واحد فرمانیه آغاز شده است. برگزاری آزمون های مشابه نهایی در پایه نهم و حل نمونه سوالات سال های گذشته، از جمله برنامه های آموزشی این واحد در فروردین ماه بود. در این ماه همچنین، جلسات مشاوره آموزشی فردی برگزار شد تا دانش آموزان برای حضوری شایسته در امتحانات ترم دوم آماده شوند.

برگزیدگان جشنواره «بهار در بهار» معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره «بهار در بهار» در واحد فرمانیه (دوره اول و دوم)، بیستم فروردین ماه معرفی شدند. این جشنواره به مناسبت نوروز و تلاقی آغاز سال ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان، در رشته های عکاسی و فیلم کوتاه برگزار شد.

خانم خوش صفت، مادر دانش آموز موزآرشام اَفشنگ از پایه دهم در رشته عکاسی از سفره هفت سین و محمدعلی مظفری و ایزد پرویز از پایه هفتم در رشته عکاسی از سفره افطار برگزیده شدند. در رشته ساخت فیلم کوتاه نیز امیرحسین شبانی و محمد مهدی غایی هر دو از پایه هفتم، بعنوان نفرات برگزیده جشنواره «بهار در بهار» معرفی شدند.

از مسابقه کتابخوانی تا برنامه های فرهنگی در ماه رمضان

شروع سال جدید در واحد فرمانیه، با برگزاری برنامه متنوع فرهنگی همراه بود. از مسابقات کتابخوانی تا جلسات انس با قرآن و مراسم افطار.

مرحله اول رقابت کتابخوانی دانایی و توانایی فروردین ماه برگزار و بنا شد نفرات برتر آن به مسابقات کتابخوانی منطفه ۱ آموزش و پرورش معرفی شوند. همچنین در روزهای ماه مبارک رمضان، جلسات انس با قرآن و قرائت سوره یاسین بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در نمازخانه مدرسه برگزار شد. ضمن اینکه دانش آموزان شرکت کننده در جشنواره بهشت انس، خود را برای شرکت در مرحله نهایی این جشنواره آماده کردند. برگزاری مراسم میلاد امام حسن (ع)، مراسم های لیالی قدر و شهادت امام علی (ع) از دیگر برنامه های فرهنگی واحد فرمانیه در ماه مبارک رمضان بود.

برگزاری اردوی برون استانی پایه دهمی ها

ابراهیم آصف، مدیر دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی- واحد فرمانیه از برگزاری اردوی خارج استانی برای دانش آموزان پایه دهم در اردیبهشت ماه خبر داد. جلسه توجیهی این اردو بیستم فروردین ماه برگزار شد. پیش از نوروز نیز اردوی تفریحی دانش آموزان دوره اول، در شهر رامسر برگزار شده بود. در این اردوها، علامه بر تفریح، مهارت های جمعی نیز تمرین می شود. شورای مدرسه واحد فرمانیه مسئولیت برنامه ریزی این اردوها را بر عهده دارد.

اخبار پیشنهادی