دختران تهرانپارسی به زبان انگلیسی با یکدیگر آشنا شدند

پایگاه تابستانی پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس از روز ۱۷ تیر آغاز شده است و فعالیت های تفریحی و آموزشی متنوعی برای نوآموزان تهرانپارسی در نظر گرفته شده است.

یکی از این فعالیت ها کلاس زبان انگلیسی است که ۱۲ جلسه در طی ۶ هفته برگزار می شود. برای دانش آموزان دوره اول دبستان ( از پایه اول تا سوم) طبق برنامه برای هر هفته یک موضوع در نظر گرفته شده که با تماشای انیمیشن، گوش دادن به سرود، اجرای نمایش و بازی های متنوع به نوآموزان آموزش داده می شود. این جلسه ها جنبه آمادگی برای درس های زبان انگلیسی در سال تحصیلی آینده را نیز دارند.

اولی ها، دومی ها و سومی ها چه چیزهایی یاد گرفتند؟

موضوع جلسه اول زبان انگلیسی که در تاریخ ۱۷ تیر برگزار شد، معرفی یا Greeting بود. هدف این جلسه آشنا شدن دانش آموزان با یکدیگر بود. دانش آموزان به نوبت خود را به زبان انگلیسی معرفی کردند. سپس یک انیمیشن با همین موضوع تماشا کردند و به جای شخصیت های انیمیشن حرف زدند.

جلسه دوم کلاس زبان انگلیسی در تاریخ ۱۹ تیر نیز با موضوع احساسات یا Emotion برگزار شد. دانش آموزان با حالت های مختلف احساسات انسان از جمله شادی، ناراحتی، عصبانیت، ترس، گرسنگی، تشنگی و خواب آلودگی آشنا شدند و به سوال «چه حسی داری؟» پاسخ دادند. در این جلسه از صورتک ها، بازی پانتومیم، فلش کارت و فیلم آموزشی برای انتقال بهتر مفاهیم و ایجاد تنوع در فعالیت های کلاس کمک گرفته شد.

دانش آموزان پایه چهارم تا ششم جمله ساختند

موضوع کلاس زبان دانش آموزان دوره دوم دبستان (از پایه چهارم تا ششم) بازی آموزش محور جملات یا کلمات بهم ریخته ( Scrambled Words and Sentences ) بود. دانش آموزان با کارتهای کلمات که مربوط به حیوانات بود ابتدا در مورد محل زندگی آنها، غذایشان وتوانایی های آنها صحبت کردند  و سپس در طول زمان معین با کارتها  جمله ساختند.

پایگاه تابستانی واحد تهرانپارس تا انتهای مرداد ادامه دارد و کلاس های متنوعی از جمله سفالگری، نقاشی، ایروبیک و نمایش خلاق را در بر می گیرد. 

اخبار پیشنهادی