دانش آموزان واحد شریعتی یک روز کامل مدرسه را مدیریت می کنند

دبیرستان دوره دوم مجتمع علامه طباطبایی – واحد شریعتی برای دومین بار در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ یک روز کامل توسط دانش آموزان اداره می شود. در این برنامه که روز خودگردان نام دارد، دوشنبه ۳ اردیبهشت مدیریت بخش های مختلف مدرسه به عهده دانش آموزان قرار می گیرد. هدف از این برنامه آشنایی دانش آموزان با روند مدیریت مدرسه و همچنین سمت های مختلف آن است.

طبق این برنامه مدیر، معاون انضباطی، معاون فرهنگی، روابط عمومی، خدمات، معلمان، مشاور دهم، یازدهم و چهارم مدرسه، از بین دانش آموزان انتخاب شده اند و هر کدام می بایست تا زنگ آخر وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهند.

به همین منظور دانش آموزان روز چهارشنبه  ۲۹ فروردین به پای صندوق رای رفته و افراد مورد نظر را برای سمت های اجرایی مدرسه انتخاب کردند.

طبق رای دانش آموزان «سپهر صفایی زاده» مدیر مدرسه، «بردیا حمید نژاد» و «امیرعلی معدن پور» معاونان انضباطی، «فراز وهاب زاده» معاون فرهنگی، «مبین عبداله زاده» مسئول روابط عمومی و «پویا رسولی»، «سعید مصباح» و «نیما داوری» به عنوان نیروهای خدمات می بایست کارهای روزانه مدرسه را انجام دهند.

«مهدی شیوا» و «علی زارع» هم به ترتیب مشاوران پایه دهم و یازدهم دبیرستان دوره دوم مجتمع علامه طباطبایی – واحد شریعتی هستند.

دانش آموزان واحد شریعتی ۱۴ آذرماه سال گذشته هم یک روز اداره مدرسه را بر عهده داشتند.

اخبار پیشنهادی