دانش آموزان واحد شریعتی آزمون آنلاین می دهند

سومین آزمون جمع‌بندی مطالعاتی دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی امروز، چهارشنبه به صورت آنلاین برگزار می شود.

در این آزمون دانش آموزان پایه یازدهم در دو گروه، ساعت های ۹ و ۱۰ شب در منزل و از طریق رایانه به پرسش ها پاسخ می دهند. این امتحان از طریق سامانه مُنتا برگزار می شود. دانش آموزان از مدتی قبل در این سامانه ثبت نام کرده و هر کدام پنل اختصاصی دارند.

طبق برنامه ریزی های انجام شده دانش آموزان در درس هندسه، مفاهیم اولیه و اوضاع نسبی خط و دایره و فاصله مرکز دایره تا وتر، در درس عربی واژگان، مهارت ترجمه ودرک مطلب از درس اول و در فارسی از درس اول، بخش نیکی را امتحان خواهند داد.

برگزاری آزمون های آمادگی در روزها و ساعت هایی که دانش آموزان در مدرسه حضور ندارند و کم شدن استرس آنها با امتحان در خانه، از جمله دلایل برگزاری آین آزمون به صورت آنلاین است.

گفتنی است این آزمون از مجموعه امتحان هایی است که برای دانش آموزان واحد شریعتی جهت آمادگی آزمون جامع برگزار می شود.

دانش آموزان در هر روز باید از سرفصلی که از قبل برای آنها مشخص شده امتحان دهند. این آزمون های روزانه در ۷ مرحله و در درسهای حسابان، شیمی دینی، فیزیک، زبان، هندسه، آمار و احتمال، زمین شناسی و فارسی برگزار می شود. آزمون آنلاین امروز، سومین مرحله از این آزمون ها است.

دانش‌آموزان تا ساعت ۷ شب چهارشنبه مهلت خواهند داشت تا در صورت وجود هرگونه مشکل در ورود به سامانه با مشاور پایه در میان گذاشته و مشکل را برطرف نمایند.

اخبار پیشنهادی