جشن آنلاین، توزیع نذری و پویش های خیریه علامه ای ها برای عید غدیر

دانش آموزان مدارس علامه طباطبایی برای عید غدیر، در برنامه های مختلفی شرکت کردند. این برنامه ها شامل مسابقه های آنلاین، توزیع نذری، پویش های خیریه و جشن های مجازی بود.

جشن آنلاین و مسابقه در واحد آبشناسان

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان به مناسبت غدیر در دو برنامه فرهنگی مسابقه بزرگ با علی (ع) تا غدیر و جشن آنلاین شرکت کردند.

مسابقه بزرگ آبشناسانی ها از دوشنبه، ۲۸ تیر ماه آغاز شد. دانش آموزان برای شرکت در این مسابقه، باید به ۲۰ سوال تستی که در کانال های این واحد بارگذاری می شد، پاسخ می دادند. قرعه کشی مربوط به افرادی که بالاترین درصد پاسخ صحیح را داشتند هم چهارشنبه ۶ مرداد، در جشن آنلاین آبشناسانی ها برگزار شد.

پویش توزیع نذری بین افرادکم بضاعت شناسایی شده توسط پاسدارانی ها

دانش آموزان دبیرستان پسرانه دوره اول علامه طباطبایی – واحد پاسداران به مناسبت عید غدیر در طرح همای رحمت این واحد شرکت کردند. در این طرح که با مشارکت دانش آموزان و اولیا این واحد بود، ۱۱۰ پرس غذا به ازای هر پایه بین افراد کم بضاعت توزیع شد.

دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران هم در طرحی مشابه، به جمع آوری کمک برای توزیع نذری بین افراد کم برخوردار اقدام کرد. این دو واحد همچنین با همکاری یکدیگر، چهارشنبه ۶ مرداد ماه ایستگاه صلواتی دایر کردند.

واحد میرداماد؛ برگزاری مسابقه مذهبی و ادامه طرح ماه های آسمانی

دانش آموزان دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد میرداماد در مسابقه ای ویژه با موضوع عید غدیر شرکت کردند. فایل های صوتی مربوط به مسابقه، هر روز در کانال های این واحد بارگذاری شد و دانش آموزان تا جمعه ۸ مرداد فرصت پاسخگویی به سوالات را داشتند.

میردامادی ها همچنین در ادامه طرح ماه های آسمانی، اقدام به پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان کردند. طرح ماه های آسمانی، طرحی است که واحد میرداماد در آن به مناسبت های مختلف، به جمع آوری و توزیع اقلام ضروری بین نیازمندان می پردازد.

عید تا عید؛ ویژه برنامه دبستانی های پاسداران

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان پسرانه علامه طباطبایی – واحد پاسداران از عید قربان تا عید غدیر در مسابقه فرهنگی و آموزشی شرکت کردند. این مسابقه به صورت حل جدول طراحی شده بود.

اخبار پیشنهادی