توزیع کارنامه میان ترم اول دومی های واحد تهرانپارس

اولیا دانش آموزان پایه دوم پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی _ واحد تهرانپارس در جلسه ارزشیابی تحصیلی برای دریافت کارنامه میان ترم اول دانش آموزان شرکت کردند. این جلسه، روز شنبه ۲۰ آبان برای هر سه کلاس تهرانپارسی های پایه دوم، مدرسه علامه طباطبایی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه آموزگاران دبستان واحد تهرانپارس درباره نحوه ارزشیابی و برنامه های آموزشی دو ماه گذشته توضیح دادند. هم چنین ویدئو کوتاهی از، فعالیت های آموزشی دانش آموزان در کلاس، برای اولیا پخش شد.
آموزگاران پایه دوم روش تدریس درس های مختلف دانش آموزان از جمله، تدریس جمع و تفریق فرایندی و نکته های حل تمرین ها را به اولیا آموزش دادند. آگاهی اولیا از روش تدریس به انجام تکالیف و تثبیت یادگیری دانش آموزان در منزل کمک می کنند.

از دیگر موضوعات این جلسه آموزش املا گفتن اولیا به دانش آموزان بود. آموزگاران انواع املا و شیوه های آن را برای آشنایی بیشتر اولیا با این درس بیان کردند. یکی از این روش ها، صامت خوانی است که ابتدا دانش آموزان با چشم کلمات را دقیق ببینند و در ذهن شان تجسم کنند، سپس کلمه را با صدای بلند بخوانند.

تاکید بر روانخوانی و کتابخوانی دانش آموزان در درک مطالب، خوشنویسی و انجام آزمایش های درس علوم از دیگر موضوعات این جلسه بود. درپایان جلسه، آموزگاران به سوالات آموزشی اولیا پاسخ دادند.

اخبار پیشنهادی