تمرینات تخصصی پاسدارانی ها برای تقویت حافظه

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان مجتمع علامه طباطبایی – واحد پاسداران تمریناتی برای افزایش تمرکز، افزایش هماهنگی دیداری – حرکتی و کاهش زمان واکنش انجام دادند.

کلاس تقویت تمرکز در پیش دبستان و دبستان مجتمع علامه طباطبایی – واحد پاسداران دوشنبه ۱۴ اسفند ماه برگزار شد. در این کلاس دانش آموزان در هر پایه به انجام تمرینات تخصصی پرداختند. پرتاب و حرکت دقیق اشیاء از جمله تمریناتی بود که پاسدارانی ها برای تقویت تمرکز انجام دادند. افزایش هماهنگی دیداری – حرکتی و کاهش زمان واکنش از اهداف دیگر این تمرینات بود.

برنامه های تقویت جسمی و روحی دانش آموزان واحد پاسداران از ابتدای سال تحصیلی در قالب باشگاه مغز در این مدرسه انجام می شود. هدف از اين مجموعه تمرينات تقويت فرايندهاي پيشرو مغزي است كه حاصل آن شكوفايي مهارت يادگيري در سطوح بالاتر و توانمندسازی نقاط ضعف و قوت دانش آموزان است.

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان مجتمع علامه طباطبایی – واحد پاسداران در جلسات قبلی باشگاه مغز حرکت چشم، تعادل چشمی و بدنی و توانایی دنبال کردن اشیا با ذهن و بدن را تمرین کردند.

برگزاری جلسات تخصصي تا پايان سال تحصيلي زمينه را براي كاهش مشكلات توجه و تمركز، حواس پرتي، درك مطلب و مشكلات يادگيري در دانش آموزان را فراهم می کند.

اخبار پیشنهادی