تبریک روز معلم به صورت پانتومیم در واحد نیاوران

جشن بزرگداشت مقام معلم روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت در پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد نیاوران برگزار شد.

در این جشن به دبیران هدیه و لوح سپاس از طرف مدیریت واحد نیاوران و انجمن اولیا و مربیان اهدا شد. همچنین مسابقات متنوع برای دانش آموزان برگزار و کلیپ تبریک روز معلم از طرف دانش آموزان به معلمان پخش شد.

سمانه طهماسبی مسئول فرهنگی واحد نیاوران درباره برگزاری جشن گفت: « انجمن اولیا و مربیان در این جشن حضوری فعال داشتند. با هماهنگی های انجمن از هر کلاس چند نفر به نمایندگی از اولیا به همراه اعضای انجمن اولیا و مربیان در جشن شرکت کردند. در مجموع حدود ۳۰ نفر از اولیا مهمان جشن روز معلم بودند.»

طهماسبی در مورد کلیپ پخش شده در جشن و نحوه آماده سازی آن گفت: «هفته قبل بدون اطلاع معلمان از دانش آموزان هر کلاس ویدیویی با موضوع تبریک روز معلم تهیه کردیم و کلیپ را ساختیم. بچه ها ایده های خود را برای تبریک روز معلم به کار گرفتند که چندتا از آنها ایده های خوبی بود و با استقبال همراه شد. مثلا یکی از دانش آموزان به صورت اجرای پانتومیم تبریک گفت.»

مجری این جشن رادین سلیمی نیا دانش آموز پایه سوم بود و انتخاب و اجرای دکلمه به عهده دانیال شاماسبلو دانش آموز پایه ششم. طهماسبی افزود: « در جشن روز معلم دو مسابقه داشتیم. اولین مسابقه به این صورت بود که بچه ها بشقابی را روی سرشان گذاشتند و بدون اینکه ببینند نقاشی کشیدند. برندگان مسابقه می توانستند یک تکه روی کیک را که عکس معلم ها روی آن چاپ شده بود به دلخواه انتخاب کنند. مسابقه دیگر این بود که عکسهای دوران کودکی معلمان پخش شد و دانش آموزان حدس زدند که آن عکس متعلق به چه کسی است.»

اخبار پیشنهادی