بودجه بندی آزمون مبحثی ۵ اسفند اعلام شد

سومین آزمون مبحثی دبیرستان های دوره دوم علامه طباطبایی در نیمسال دوم تحصیلی ۹۷-۹۶، شنبه ۵ اسفندماه ماه برگزار می شود. در این آزمون دانش آموزان پایه دهم و یازدهم دبیرستان های دوره دوم علامه طباطبایی – واحدهای پاسداران و شریعتی شرکت خواهند داشت.

دانش آموزان پایه دهم رشته ریاضی و تجربی در این امتحان به سوالات درس های فیزیک، شیمی و عربی پاسخ می دهند. سوالات درس شیمی تشریحی و در دو درس فیزیک و عربی به صورت تستی خواهد بود.

طبق بودجه بندی اعلام شده، دانش آموزان رشته ریاضی درس فیزیک را از ابتدای فصل ۴ تا ابتدای مبحث دمای تعادل امتحان خواهند داد. دانش آموزان رشته تجربی هم برای این آزمون باید درس فیزیک را از اول فصل ۳ تا پایان مبحث فشار در شاره ها مطالعه کنند.

بودجه بندی دروس شیمی و عربی برای هردو پایه مشابه است. دانش آموزان پایه دهم در سومین آزمون مبحثی، کل فصل ۲ درس شیمی و درس ۵ عربی را آزمون خواهند داد.

دانش آموزان پایه یازدهم در این آزمون دروس دین و زندگی، زمین شناسی و هندسه را به صورت تستی امتحان خواهند داد. سوالات درس دین و زندگی از درس های ۷ تا ۹ خواهد بود. سوالات درس زمین شناسی هم از فصل ۴ و ۵ است. دانش آموزان همچنین باید در هندسه کل فصل ۲ را برای آزمون مطالعه کنند.

اخبار پیشنهادی