برگزاری چهارمین دوره مسابقات ورزشی درون مدرسه ای واحد شریعتی

چهارمین دوره مسابقات ورزشی درون مدرسه ای دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی در حال برگزاری است. این رقابت ها به مناسبت دهه فجر در رشته های تنیس روی میز، فوتبال دستی و والیبال آغاز شده و تا اوایل اسفند ادامه خواهد داشت.

 دانش آموزان در رشته های مختلف هر روز در زنگ های تفریح دوم و سوم در حیاط مدرسه به رقابت با یکدیگر می پردازند. ۱۰ تیم در والیبال، ۱۴ تیم در تنیس روی میز و ۷ تیم در فوتبال دستی در این مسابقات شرکت دارند.

ایجاد انگیزه آموزشی با کمک ورزش

دوره های قبلی مسابقات ورزشی درون مدرسه ای دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی به مناسبت های دهه فجر، ۱۳ آبان و هفته بسیج برگزار شد. به گفته «حسین شهرابی» مسئول فرهنگی واحد شریعتی هدف از این مسابقات افزایش تحرک جسمی دانش آموزان است: «فشار درسی بر دانش آموزان دوره دوم دبیرستان زیاد است. برگزاری چنین مسابقات ورزشی در مدرسه باعث می شود که با تخلیه هیجانات، شور و نشاط در دانش آموزان بیشتر شود. افزایش نشاط نیز انگیزه آن ها برای درس خواندن و موفقیت در بخش آموزشی مدرسه را افزایش می دهد.»

* برگزاری جلسات توجیهی ثبت نام سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ دبیرستان های دوره اول علامه طباطبایی از ۴ بهمن آغاز شده است. ثبت نام آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی برای مقطع دبیرستان دوره دوم همچنان ادامه دارد. 

اخبار پیشنهادی