برگزاری جشن روز دانش آموز در واحد تهرانپارس

جشن روز دانش آموز در پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی-واحد تهرانپارس برگزار شد. برنامه های اصلی این جشنِ آنلاین، پخش سرود و کلیپ های شاد، دکلمه دانش آموزی، اجرای نمایش زنده عروسکی، مصاحبه با دبیران و برگزاری مسابقه بود.

«نجمه امراللهی» مدیر واحد تهرانپارس در این جشن بعد از تبریک ولادت پیامبر اکرم(ص)، امام جعفر صادق(ع) و روز دانش آموز گفت: « هر سال در چنین روزی دانش آموزان مهمان ما در مدرسه بوده اند، اما امسال ما مهمان خانه های دانش آموزان شده ایم.»

 لزوم رعایت مسائل بهداشتی و یادآوری نقش دانش آموزان در قطع زنجیره انتقال بیماری بین همسالان و اولیا، بخش دیگری از صحبت های امراللهی بود: «با توجه به شرایط فعلی، دانش آموزان و اولیا باید دقت بیشتری در رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند تا بتوانیم این روزها را پشت سر بگذاریم.»

اجرای نمایش عروسکی شاپرک از دیگر برنامه های این جشن بود. این نمایش که با موضوع «آموزش درسی از طریق کلاس های آنلاین»  اجرا شد، با بیانی طنز به چالش های دانش آموزان با کلاس آنلاین پرداخت.

قرائت سوگند نامه دانش آموزی توسط یکی از دانش آموزان، دکلمه هایی در مدح رسول خاتم(ص) و بیان فضیلت های ایشان، مصاحبه با دبیران و بیان دلتنگی هایشان برای دانش آموزان و آرزوی موفقیت برای آن ها در ادامه مسیر آموزش آنلاین، از دیگر بخش های جذاب جشن روز دانش آموز این واحد بود.

جشن روز دانش آموز واحد تهرانپارس برای پایه های چهارم، پنجم و ششم ساعت ۹ صبح و پایه های سوم، دوم و اول به ترتیب ۱۰ صبح تا ۱ ظهر به صورت جداگانه برگزار شد.



اخبار پیشنهادی