بررسی محتوای کانال های اطلاع رسانی پاسدارانی ها در جلسه شورای مدرسه

جلسه شورای مدرسه دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی-واحد پاسداران ۲۶ آبان برگزار شد. در این جلسه که با حضور مدیر، مشاوران و کادر اجرایی این واحد تشکیل شد، موضوعاتی مانند بررسی نقاط ضعف و قوت راه های ارتباطی با اولیا و دانش آموزان در فضای مجازی، بررسی کانال های اطلاع رسانی مدرسه و شیوه های آسان پیدا کردن مطالب مهم در کانال ها مورد بحث قرار گرفت.

اهمیت کانال های اطلاع رسانی در روزهای آنلاین

یکی از موضوعات مهمی که در این جلسه بررسی شد، نحوه تعامل دانش آموزان با کانال های اطلاع رسانی مدرسه بود. «محمد طاهری» مدیر دبیرستان دوره دوم پاسداران درباره این موضوع می گوید: «واحد پاسداران یک کانال اصلی و سه کانال مربوط به هر پایه دارد که باید آن ها را از نظر شکلی و محتوایی به معیار های ایده آل نزدیک کنیم چون در حال حاضر ارتباط ما با دانش آموزان از این مسیر انجام می شود.»

به گفته طاهری، بازخوردهای دانش آموزان نقش مهمی در شناخت نقاط ضعف و قوت کانال های اطلاع رسانی واحد پاسداران دارد: «برای غنی سازی کانال هایمان از نظرات دانش آموزان استفاده می کنیم. تغییر در ساختار کپشن ها، هشتگ ها، قالب آفلاین و استاندارد سازی پین ها، همگی در بازخوردهایی از دانش آموزان به دست ما رسید.»

کانال های اطلاع رسانی مدرسه در روزهای تعطیلی آموزش حضوری مدارس چقدر اهمیت دارد؟ طاهری اعتقاد می گوید: «در این روزها که دانش آموزان در مدرسه حضور ندارند، سعی داریم فضای کانال های مجازی را با محیط مدرسه شبیه سازی کنیم. مثلا قرار دادن زنگ تفریح های متنوع با مضامین علمی، هنری یا سرگرمی، باعث زنده بودن حضور مدرسه در دانش آموزان شده و فضا را از مجازی بودن صرف خارج می کند.»

اخبار پیشنهادی