بررسی عملکرد آموزشی و فرهنگی واحد تهرانپارس در جلسه انجمن اولیا و مربیان

جلسه انجمن اولیا و مربیان پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس با حضور مدیر و مسئول فرهنگی مدرسه برگزار شد. موضوع این جلسه بررسی کلاس های زبان، فبک، نحوه ارزشیابی توصیفی دانش آموزان و ارائه گزارشی از برنامه های فرهنگی مدرسه در سال تحصیلی به اعضای انجمن بود. در ابتدای این جلسه «نجمه امرالهی» مدیر دبستان درباره برنامه های مدرسه تا پایان سال تحصیلی برای اعضای انجمن صحبت کرد. امرالهی تاکید کرد که کلاس های مدرسه بعد از عید تا ۱۳ خردادماه برگزار می شود و برنامه های آموزشی مدرسه نیز تا آن زمان به قوت خود باقی است. صحبت درباره نحوه برگزاری کلاس های زبان و لگو بخش دیگری از صحبت های مدیر مدرسه بود. امرالهی در ادامه درباره انواع ارزشیابی و روش ارزشیابی توصیفی نمایندگان اولیا توضیحاتی ارائه داد.

در بخش دوم جلسه انجمن اولیا و مربیان پیش دبستان و دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس «اعظم ذبیحی» مسئول فرهنگی مدرسه جزییاتی از برنامه های فرهنگی مدرسه ارائه داد. برگزاری جشن شب یلدا همزمان با میلاد حضرت زینب (س)، برگزاری مسابقه احکام در سطح مدرسه برای دانش آموزان دوره دوم، سنجش دانش آموزان برای گروه سرود و نمایش صحنه ای و عروسکی و برگزاری نمایشگاه آسمان آبی از جمله برنامه هایی است که از ابتدای سال تحصیلی در واحد تهرانپارس انجام شده است.

ذبیحی همچنین به برنامه های آینده مدرسه نیز اشاره کرد. این برنامه ها شامل برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه دست سازه های دورریختنی، برگزاری جشن خیریه همزمان با دهه فجر، ساخت روزنامه دیواری، برگزاری مسابقات ورزشی و عکاسی از مراسم جشن تکلیف است. در پایان این جلسه مقرر شد که برنامه ریزی برای دعوت مادربزرگ های تهرانپارسی در جشن روز مادر که اواخر بهمن ماه برگزار می شود انجام شود.

اخبار پیشنهادی