با «عطارد» به روز باشید

معاونت آموزشی مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی با هدف ارائه آخرین روش های تدریس و معرفی موضوعات تازه، سلسله نشست های آموزشی و تربیتی را با عنوان «علامه طباطبایی؛ الگوها و روش های درسی» (عطارد) برگزار می کند.

*برگزاری جلسات آموزشی «الگو ها و روش های درسی» برای معلمان تهرانی

معاونت آموزشی مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی با هدف ارائه آخرین روش های تدریس و معرفی موضوعات تازه، سلسله نشست های آموزشی و تربیتی را با عنوان «علامه طباطبایی؛ الگوها و روش های درسی»  (عطارد) برگزار می کند.

مدرسان جلسات «عطارد» از میان اساتید نخبه، با سابقه و شناخته شده انتخاب می شوند. این جلسات با هدف به اشتراک گذاری تجربه و یافته های  تازه اساتید، برگزار می شود و حضور در آن برای دبیران همه مدارس تهران و علاقه مندان به حوزه آموزش، آزاد و رایگان است. در این جلسات پس از ارائه بحث توسط استاتید، حاضران درباره مبحث ارائه شده، تبادل نظر می کنند.

تاکنون دو نشست از جلسات «عطارد» با موضوعات «آشنایی با استانداردهای جدید آموزش ریاضی» و «آشنایی با استانداردهای جدید آموزش علوم» برگزار شده است.

علاقمندان برای شرکت در جلسات «عطارد» می توانند از طریق ارسال پیامک به شماره ۵۰۰۰۱۴۴۷۵۲۰۳۴ بصورت رایگان ثبت نام کنند. نشست های «عطارد» روزهای چهارشنبه یا پنجشنبه برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی