اولیاء واحد شریعتی نمایندگان خود را انتخاب کردند

انتخابات انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی دوشنبه ۹ مهرماه برگزار شد. در این مراسم کادر اجرایی مدرسه و والدین دانش آموزان حضور داشتند و در آن اعضای جدید انجمن اولیاء و مربیان واحد شریعتی انتخاب شدند.

در ابتدای این جلسه «مهدی لواسانی» مدیر دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی بخشی از برنامه های آموزشی مدرسه را برای اولیاء تشریح کرد. لواسانی درباره کارگروه های درسی و اهداف آن ها گفت: «برنامه های آموزشی در واحد شریعتی هر کدام براساس هدف و رویکرد خاصی برگزار می شود. یکی از برنامه های امسال در مدرسه، تشکیل کلاس های درسی تا ساعت ۵ بعد از ظهر است. هدف از این کار این است که دروس در همان روز که تدریس می شود، مطالعه شوند تا فهم راحت تری داشته باشند. همچنین درس خوانی جمعی دانش آموزان و کمک آن ها به یکدیگر روحیه همکاری و کارجمعی را تقویت می کند.»

لواسانی در ادامه جزییات برنامه مطالعاتی هفتگی دانش آموزان را بیان کرد و گفت: «طبق برنامه هفتگی کلاس های پژوهشی، فرهنگی و ورزشی هر هفته به طور جدی برگزار خواهد شد تا استعدادهای دیگر دانش آموزان را هم بشناسیم و تقویت کنیم.»

«محمد عباس زاده» مسئول اجرایی واحد شریعتی نیز در این مراسم درباره کارسنج، ویژگی هایش و نحوه ثبت نمرات در آن برای اولیاء توضیحاتی ارائه کرد.

تقدیر از برترین های سال قبل

تقدیر از دانش آموزان برتر سال گذشته واحد شریعتی بخش دیگری از این مراسم بود. یسنا رستم بیک، حسام الدین جوادی، محمد رضا دهاقین، اشکان هاشمی، آرشام جولایی، ماهان توکلیان، سپهر صفایی زاده، مهدی شیوا، امیرعلی معدن پور، محمد حسین نادعلی، کامیاب جلیلیان، مهدی سالچی، محسن تقوی، رادمهر برزگری، عرفان اسماعیلی، محمد ترابی، پویا رضا سلطانی، شایان ابراهیمی، سجاد خلیلی، سجاد فلاح دوست، رضا هدایتی، کوروش زمانی، امیرمسعود هاشمی، متین دلاورپور، علی هوشیار، کیارش فراهانی، امید ایزدی و متین مهنان دانش آموزانی بودند که در این جشن مورد تقدیر قرار گرفتند.

این دانش آموزان در سال تحصیلی گذشته در بخش های آموزشی، ورزشی و اخلاقی به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.

اولیاء اعضای انجمن را انتخاب کردند

«حسن کریمی» نماینده انجمن اولیاء و مربیان سال تحصیلی گذشته واحد شریعتی سخنران آخر این مراسم بود. کریمی گزارشی از عملکرد سال گذشته انجمن به اولیاء ارائه کرد و از آن ها خواست در سال تحصیلی جدید بیش از قبل با انجمن همفکری داشته باشند.

برگزاری انتخابات  انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی آخرین برنامه این مراسم بود. هشت نفر از کاندیداهای عضویت در انجمن اولیاء و مربیان به معرفی خود پرداختند و برنامه های پیشنهادیشان را ارائه دادند.

اسامی اعضای منتخب انجمن اولیاء و مربیان واحد شریعتی بعد از تایید از طریق سایت علامه طباطبایی منتشر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی