اعضای جدید انجمن اولیاء و مربیان واحد تهرانپارس معرفی شدند

جلسه معرفی آموزگاران و انتخابات اعضای انجمن اولیاء و مربیان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس برگزار شد. آموزگاران، کادر اجرایی و اولیاء دانش آموزان واحد تهرانپارس سه شنبه ۳ مهرماه به مدرسه آمدند و به صورت رسمی با یکدیگر آشنا شدند.

در ابتدای این جلسه، آموزگاران هر پایه، مشاوران و کادر اجرایی مدرسه به خانواده ها معرفی شدند. سپس «نجمه امرالهی» مدیر واحد تهرانپارس دقایقی برای میهمانان صحبت کرد. او از خانواده ها خواست که همفکر و همراه مدرسه باشند: «هدف اصلی ما داشتن مدرسه ای امن، آرام و شاد است تا همه استعدادهای دانش آموزان در آن شکوفا شود. در این راه از اولیاء انتظار داریم با ما همراهی کنند تا پرورش دانش آموزانمان به بهترین شکل انجام شود.»

اعضای انجمن اولیاء و مربیان مشخص شدند

معرفی کاندیدای عضویت در انجمن اولیاء و مربیان واحد تهرانپارس، بخش دیگری از این جلسه بود. مادرانی که قصد عضویت در انجمن را داشتند هر کدام دقایقی درباره برنامه های خود صحبت کردند. سپس رای گیری انجام شد.

طبق رای خانواده ها، «زهرا میرزا مومن» مادر «سارا بخشنده» از پایه اول، «مینا طاهری» مادر «نیکا و الیکا نصری» از پایه های پنجم و ششم، «ندا یوسف نظری» مادر «دیانا مزدارانی»، «مریم زاهدی» مادر  «ماهانا ابوالفضلی» از پایه سوم، «مرضیه درخشان» مادر «وانیا رحمتی» از پایه اول، «بهاره رشیدی» مادر «مایا قاسمی» از پایه اول و «لیلا شکیبا»  مادر «ملینا کاظمی» از پایه پیش دبستان به عنوان اعضای انجمن اولیاء و مربیان پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ انتخاب شدند.

در پایان این جلسه با اهدای لوح یادبود و هدایایی از زحمات اعضای سال گذشته انجمن اولیاء و مربیان واحد تهرانپارس تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی