اعضای انجمن اولیاء و مربیان واحد پاسداران مشخص شدند

انتخابات انجمن اولیا و مربیان دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران یکشنبه ۸ مهرماه در مجتمع فرهنگی شهید مفتح برگزار شد. در این مراسم اولیاء دانش آموزان حضور داشتند و با رای خود اعضای انجمن اولیاء و مربیان برای سال تحصیلی ۹۸-۹۷ را انتخاب کردند.

معرفی برنامه های جدید مدرسه

«محمد طاهری» مدیر دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران در ابتدای این مراسم چند دقیقه برای خانواده ها صحبت کرد. طاهری ابتدا درباره ایام شهادت امام حسین (ع) و نیاز دانش آموزان به فهمیدن فلسفه این شهادت اشاره کرد: «مناسبت های مذهبی و ملی، به بحث های پرورشی ما با دانش آموزان، موضوع و جهت می دهند. در ایام عاشورا باید با دانش آموزان صحبت کنیم و ابهامات و سوالات آن ها را پاسخ بدهیم. زیرا حل ابهامات آنها اگر در مدرسه انجام نشود، به شکل نادرستی در فضای مجازی اتفاق می افتد.»

او در ادامه با اشاره به برنامه های مدرسه در سال تحصیلی جدید گفت: «برنامه های مختلفی در سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان در نظر گرفتیم. این برنامه ها شامل کلاس های آموزشی و فرهنگی جدید هستند که هر کدام می توانند نگرش دانش آموزان را تغییر دهند. برگزاری کلاس های سطح بندی شده در دروس ریاضی و زبان، برگزاری کلاس های هفتگی مشاوره برای همه دانش آموزان و تشکیل کلاس تفکر خلاق از جمله این برنامه ها هستند.»

معرفی کادر اجرایی مدرسه به خانواده ها و تقدیر مدیر واحد پاسداران از اعضای انجمن اولیاء و مربیان سال گذشته بخش دیگری از این مراسم بود.

تقدیر از کنکوری های موفق پارسال

تقدیر از دانش آموزان سال گذشته واحد پاسداران که در کنکور سراسری رتبه های مناسبی کسب کرده اند بخش دیگری از این مراسم بود. «محمد جهانشاد» مشاور پایه دهم واحد پاسداران با اشاره به دانش آموزان موفق واحد پاسداران در کنکور سال گذشته گفت: «دانش آموزان واحد پاسداران در سال گذشته موفقیت های بسیاری در بخش آموزشی به دست آوردند. قبولی بیش از ده دانش آموز ما در بهترین دانشگاه های سراسری تهران نشان می دهد که برنامه های مدرسه در این حوزه موفقیت آمیز بوده است. انتظار داریم این روند امسال هم ادامه پیدا کند.»

پایگاه تابستانی بخش دیگری از حرف های جهانشاد بود. او با بیان جزییاتی از این پایگاه گفت: «شش هفته آموزشی در تابستان سپری کردیم. در این شش هفته حجم قابل ملاحظه ای از محتوای درسی به دانش آموزان تدریس و در انتهای آن آزمون برگزار شد. این برنامه ریزی باعث می شود که در طول سال تحصیلی و نزدیک شدن به امتحانات مشکل زمان نداشته باشیم. همچنین در طول برگزاری پایگاه تابستانی ۶ اردوی تفریحی و یک اردوی تشویقی برای برترین دانش آموزان تابستان برگزار شد.»

اعضای انجمن اولیاء و مربیان مشخص شدند

انتخابات انجمن اولیاء و مربیان واحد پاسداران با معرفی کاندیداها آغاز شد. نه نفر از اولیاء دانش آموزان واحد پاسداران برای عضویت در انجمن اعلام آمادگی کردند و هر کدام به معرفی خود و اعلام برنامه هایشان پرداختند. در نهایت بعد از انجام رای گیری آقایان «آریانی»، «حاجی پور» و «موسوی» و خانم ها «امیری»، «موحدی» و «کتاب نویس» به عنوان اعضای انجمن اولیاء و مربیان دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد پاسداران انتخاب شدند.

اخبار پیشنهادی