اجرای سرود دست جمعی نیاورانی ها در جشن «روز مادر»

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان پسرانه علامه طباطبایی – واحد نیاوران سه شنبه ۱۴ بهمن، به مناسبت میلاد حضرت زهرا‌ (س) و روز مادر، سرود همگانی«مادر من» را به صورت حضوری اجرا کردند.

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان پسرانه علامه طباطبایی – واحد نیاوران سه شنبه ۱۴ بهمن، به مناسبت میلاد حضرت زهرا‌ (س) و روز مادر، سرود همگانی«مادر من» را به صورت حضوری اجرا کردند. جشن روز مادر در واحد نیاوران ۱۴ بهمن از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۴:۳۰ برای دوره اولی ها و از ساعت ۱۵ تا ۱۶ برای دوره دومی ها با حضور مادران‌شان برگزار شد.

به گفته «فاطمه علیپور» مسئول فرهنگی مدرسه، دانش آموزان واحد نیاوران از قبل برای اجرای سرود آماده شده بودند. آن ها به مدت دو هفته، ساعاتی از روز را در مدرسه حضور داشتند و به همراه هم کلاسی ها و معلم شان سرود «مادر من» را تمرین می کردند. نیاورانی ها بعد از هماهنگی کامل، سرود را در جشن «روز مادر» به همه مادران تقدیم کردند.

دانش آموزان پیش دبستان و دبستان پسرانه علامه طباطبایی – واحد نیاوران، در جشن روز مادر علاوه بر اجرای سرود همگانی، به مادران‌شان هدیه هم دادند. اجرای بازی های مهارتی مثل پرسش و پاسخ، طناب کشی و توپ بازی دانش آموزان و مادران شان از دیگر برنامه های این جشن بود.

اخبار پیشنهادی