آغاز مرحله فینال جشنواره بهشت انس

مرحله نهایی نهمین دوره مسابقات قرآنی «بهشت انس» از ۲۵ فروردین ماه آغاز شد. دانش آموزانی در این مرحله شرکت می کنند که به عنوان نفرات برتر از طرف مدارس دوازده گانه علامه طباطبایی به ستاد مجتمع معرفی شده اند. دانش آموزان در این مرحله به دو صورت آنلاین و آفلاین رقابت می کنند.

مرحله نخست جشنواره قرآنی «بهشت انس» به صورت درون مدرسه ای و در ۶ رشته مفاهیم، احکام، نهج البلاغه، حفظ و قرائت قرآن، نقاشی، خوش نویسی و اقامه اذان برگزار شد. نفرات برتر مدارس برای شرکت در مرحله دوم به ستاد مجتمع معرفی شدند.

مرحله نهایی چطور برگزار می شود؟

دانش آموزان در رشته های احکام، نهج البلاغه و مفاهیم، ۱ اردیبهشت ماه به صورت آنلاین در رقابت نهایی شرکت می کنند. در این مرحله رقابت دانش آموزان به صورت آنلاین توسط داوران قضاوت می شود. در رشته های حفظ، قرائت و اذان هم آثار ارسالی دانش آموزان توسط داوران به صورت آفلاین بررسی می شود. در صورتی که امتیازات دانش آموزان نزدیک به هم باشد، سنجش نهایی به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

خطاطی و نقاشی قرآنی، رشته های دیگری هستند که مرحله نهایی آن ها به صورت آفلاین برگزار می شود. اسامی نفرات برتر جشنواره همزمان با میلاد امام حسن (ع) در روز ۸ اردیبهشت ماه معرفی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی