۸ اسفند؛ اختتامیه جشنواره قرآنی بهشت انس

مرحله نهایی و اختتامیه هفتمین دوره مسابقات قرآنی بهشت انس روز چهارشنبه ۸ اسفند ۹۷ از ساعت ۱۲:۳۰ برگزار می شود.

ستاد قرآن مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی با انتشار شیوه نامه اجرایی مرحله دوم هفتمین دوره جشنواره بهشت انس از برگزاری مسابقات مرحله دوم و اختتامیه در یک روز خبر داد.

بر اساس شیوه نامه منتشر شده، مسابقات دانش آموزان متوسطه دوره اول در دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد آبشناسان و مسابقات دانش آموزان متوسطه دوره دوم در دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد آبشناسان برگزار می شود.

ستاد قرآن همچنین اعلام کرد مسابقات رشته های احکام، مفاهیم و نهج البلاغه در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار می شود. راه یافتگان مرحله دوم رشته احکام می بایست به قرائت نماز مسلط باشند. همچنین راه یافتگان به مرحله دوم رشته های مفاهیم و نهج البلاغه نیز می بایست تسلط کافی بر آیات و عبارات مندرج در جزوه داشته باشند.

مسابقات از ساعت ۱۲:۳۰ آغاز شده و مراسم اختتامیه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۷:۳۰ برگزار می شود.

در این شیوه نامه آمده است به کلیه راه یافتگان به مرحله دوم هدایای ارزشمندی اهدا می شود. دانش آموزان راه یافته به مرحله دوم می توانند به تعداد دلخواه مهمان به مراسم اختتامیه بهشت انس دعوت کنند و با این کار شانس خود برای کسب رتبه را افزایش دهند. حاضران در مسابقه مرحله دوم به دانش آموزان نمره می دهند و طبیعی است که هرچقدر تعداد مهمانان دانش آموزان بیشتر باشد می توانند نمره بیشتری را از بخش رای مردمی کسب کنند.

مرحله اول هفتمین دوره جشنواره قرآنی بهشت انس در رشته های مفاهیم، احکام، نهج البلاغه، حفظ، قرائت و اذان در آذر ماه سال جاری برگزار شد. جشنواره بهشت انس یکی از بزرگترین مسابقات قرآنی دانش آموزی در سطح کشور است.

اخبار پیشنهادی