با انتشار اطلاعیه ای توسط باشگاه ریاضی

نتایج تولید محتوای دهه ریاضیات اعلام شد

«باشگاه ریاضی» مجتمع علامه طباطبایی، نتایج رقابت «ساخت ویدیوهای کوتاه» و «طراحی پوستر» به مناسبت دهه ریاضیات را اعلام کرد.

باشگاه ریاضی در اطلاعیه‌ای از شرکت‌کنندگان در رقابت تولید محتوای دهۀ ریاضیات، اولیا و معلمان دانش آموزان قدردانی کرده و افزوده است: «تعداد آثار ویدیویی و پوسترهای رسیده، با توجه به زمان محدود اعلام شده، قابل توجه بود. همین امر مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.»

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: «برگزیدگان تولید محتوای ویدیویی و پوستر در مقاطع مختلف (بصورت تفکیکی)، در یک جلسه آنلاین و یک جلسه حضوری در کنار سرپرست محترم باشگاه ریاضی شرکت خواهند کرد و پس از تدوین سناریوی نهایی، در ساخت «فیلم کوتاه حرفه‌ای» و طراحی «پوستر علمی» مشارکت می کنند.»

قرار است برگزیده ای از ویدیوها و پوسترهای ارسالی، به مرور در کانال «باشگاه ریاضی» منتشر شود: «ویدیوها و پوسترهای رسیده توسط هیات داورانِ باشگاه ریاضی در دو بخش محتوا و فرم، بررسی شده است.»  باشگاه ریاضی، نتایج داوری «تولید محتوای ویدیویی» و «طراحی پوسترِ» دهه ریاضیات را به شرح زیر اعلام کرد:

برگزیدگان تولید محتوای ویدیویی- دهه ریاضیات:

  • مقطع ابتدایی/ مبنا وحدانی و گیلدا امجدی  (واحد تهرانپارس)
  • مقطع متوسطه دوره اول/ هویار حاجی کریم و آرمین حاجی محمد حسن (واحد پاسداران- دوره اول)
  • مقطع متوسطه دوره دوم/ تا ۱۹ آبان ماه تمدید شد.

برگزیدگان طراحی پوستر علمی- دهه ریاضیات:

  • مقطع ابتدایی/ پندار معماران و فرنام فتوحی فیروزآباد (واحد پاسداران- ابتدایی)
  • مقطع متوسطه دوره اول/ آرشام آذری (واحد آبشناسان) – هیراد صیاد (واحد میرداماد)
  • مقطع متوسطه دوره دوم/ محمد طاها عزیزی (و احد فرمانیه)

برگزیدگان نهایی تولید محتوا نشان علمی می گیرند

«باشگاه ریاضی» قرار است با مشارکت دانش آموزان، ۱۰ فیلم کوتاه و ۱۰ پوستر با موضوعات مرتبط با ریاضی تولید کرده و منتشر نماید. از بین ده فیلمی که در مرحله نهایی ساخته می شوند، دو نفر از دانش آموزانی که فیلم‌شان توسط هیات علمی «کنگرۀ علمی علامه ای ها» برگزیده می شود «نشان علمی درجه سه صبا» دریافت می کنند. همچنین به دو نفر از دانش آموزانی که پوسترشان، در بین ده پوستر نهایی، انتخاب می شود، «نشان علمی درجه سه صبا» اعطا خواهد شد. در هر بخش به چهار برگزیده دیگر، دیپلم افتخار داده خواهد شد. نشان های علمی و پاداش های پیوست آن در «کنگره علمی علامه ای ها» که سال آینده بضورت اختصاصی برای باشگاه ریاضی برگزار خواهد شد، اعطا می شود. همچنین ویدیوها و پوسترهای برگزیده در این کنگره نمایش داده می شود.

خبر مربوط به فراخوان های باشگاه ریاضی برای تولید محتواهای ویدیویی و طراحی پوسترهای علمی (۱۰ مناسبت) را می توانید اینجا بخوانید.

اخبار پیشنهادی