۲۴ و ۲۵ اردیبهشت؛ رونمایی از آثار پژوهشی دبستانی ها

جشنواره دست آوردهای پژوهشی کلاس های سازه دانش آموزان دبستان های علامه طباطبایی – واحدهای نیاوران، تهرانپارس و پاسداران از یکم فروردین ۱۴۰۱ آغاز شده است. این جشنواره با موضوعات سازه مکانیک، علوم پژوهشی، دنیای حیوانات، حمل و نقل پاک، زمین و زندگی، بازی و ریاضی، هوش مالی، دنیای رنگ ها و نجوم، در قالب پاورپوینت و ساخت کلیپ برگزار می شود.

دانش آموزان دبستان های واحد تهرانپارس، نیاوران و پاسداران در همه پایه ها دست آوردهای پژوهشی‌شان را تا ۳۱ فروردین ماه در سامانه آموزش مجازی بارگذاری می کنند.

به گفته «افشین دانش نژاد» مسئول آموزش دبستان های علامه طباطبایی، این جشنواره با هدف ایجاد خلاقیت در دانش آموزان برگزار شد: «هر چند هر یک از دانش آموزان در طول سال با درگیر شدن با موضوعات به حل یک مسأله، طراحی یک بازی یا خلق یک اثر پرداخته اند و این یعنی با لذت یادگیری، رشد علمی و افزودن بر مهارت‌هایشان هر یک برنده هستند، با این حال برای داشتن ایده های دیگر و در معرض دید قرار گرفتن برخی الگوها در این امر، این  جشنواره، ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه با رونمایی از آثار برگزیده تر به کار خود در سال تحصیلی جاری پایان خواهد داد.»

تاریخ داوری جشنواره علمی پژوهشی دبستان های علامه طباطبایی، ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه است.

اخبار پیشنهادی