گلستانی ها با طرح ادونس آشنا شدند

کلاس توجیهی طرح ادونس مدارس دوره اول دبیرستان علامه طباطبایی برای دانش آموزان پایه هفتم و هشتم دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان چهارشنبه ۴ آبان ماه برگزار شد.

در این جلسه «آرین کرمی» سوپروایزر طرح ادونس مجتمع علامه طباطبایی و از فارغ التحصیلان علامه ای ابتدا طرح ادونس را به دانش آموزان معرفی کرد و سپس درباره جزییات این طرح برای دانش آموزان سخن گفت.

معرفی طرح ادونس و کلاس های کدنویسی، اهداف برگزاری آنها، مدت زمان برگزاری، زمان و نحوه آغاز شروع کلاس ها و روش ثبت نام دانش آموزان از جمله صحبت های آرین کرمی با اولیا پایه های هفتم و هشتم مدارس علامه طباطبایی بود.

طرح ادونس از پنجشنبه ۱۲ آبان آغاز و تا پنجشنبه ۲۴ برگزار خواهد شد. کلاس های این طرح ۴ زنگ در هفته است و برای هر دانش آموز، در واحد خود تشکیل می شود. ساعت برگزاری کلاس های این طرح هم ۷:۳۰ تا ۱۲:۴۰ است.

دانش آموزان علاقه مند به تفکر الگوریتمی و مهارت برنامه نویسی (کدنویسی) با روش پایتون هم می توانند در کلاس های این رشته شرکت کنند. این کلاس ها به صورت آنلاین و در روزهای شنبه یا چهارشنبه به صورت آنلاین برگزار می شود. ساعت برگزاری این کلاس ها هم ۱۶ تا ۱۸:۱۵ است.

لازم به ذکر است ثبت نام لیست اصلی تا ساعت ۲۰ روز پنجشنبه انجام می شود و پس از آن لیست انتظار تکمیل خواهد شد.

روش ثبت نام

برای ثبت نام در کلاس های ذکر شده به روش زیر اقدام کنید:

۱ – متقاضیان کلاسهای طرح ادونس پایه های هفتم و هشتم      مبلغ ۱۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال

۲ – متقاضیان کلاسهای مهارت برنامه نویسی (پاتیون)               مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال

۳ – متقاضیان کلاس های طرح ادونس + مهارت برنامه نویسی    مبلغ ۲۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال

به کارت شماره ۶۱۰۴۳۳۸۹۷۲۳۴۶۹۲۴ به نام خانم صدیقه توفیق حق واریز کنند و تصویر فیش واریزی را برای مشاوره پایه خود یا معاون انضباطی دبیرستان ارسال کنید.

اخبار پیشنهادی