کنکوری های واحد شریعتی ۱۱۰ روز برنامه ویژه دارند

دانش آموزان پایه چهارم دبیرستان دوره دوم مجتمع علامه طباطبایی – واحد شریعتی در پروژه ۱۱۰ روز تا کنکور شرکت می کنند. این پروژه از ۲۴ اسفند ماه آغاز شده و تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد. در این پروژه ۸ برنامه مطالعاتی انجام خواهد شد. بعد از ۲۶ اردیبهشت مرحله جدیدی از این پروژه تا روز قبل از کنکور سراسری برگزار می شود. هدف از این پروژه آمادگی کامل دانش آموزان واحد شریعتی برای آزمون آزمایشی ۲۱ اردیبهشت و کنکور سراسری است.

«حمید صالحی» مشاور پایه چهارم واحد شریعتی درباره جزییات این برنامه می گوید: «برای اینکه دانش آموزان آمادگی کاملی برای کنکور داشته باشند برنامه ای ۱۱۰ روزه برای آنها درنظرگرفته شده است. مرحله اول این برنامه از ۲۴ تا ۲۸ اسفند بود که دانش آموزان در مدرسه به مطالعه، تست زنی و رفع اشکال پرداختند. مرحله دوم هم از ۳ تا ۱۲ فروردین برگزار شد.»

برای ماه رمضان برنامه خاص داریم

مشاور پایه چهارم واحد شریعتی می گوید ۸ پروژه ای که تا قبل از آغاز ماه رمضان انجام خواهد شد با هدف مرور و جمع بندی کل مطالب مورد نیاز برای کنکور هستند.« طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم در این مدت همه مطالب درسی مطالعه و مرور می شوند تا فرصت کافی برای تست زنی وجود داشته باشد. با آغاز ماه مبارک رمضان برنامه های مطالعاتی ما تغییر خواهد کرد. چون مطالعه باید با توجه به تغذیه و زمان استراحت دانش آموزان تدوین شود. بنابراین پروژه ۸ هفته ای ما تا قبل از ۲۶ اسفند است.»

برگزاری اولین آزمون آزمایشی شبیه به کنکور 

آمادگی برای آزمون آزمایشی ۲۱ اردیبهشت ماه، برنامه دیگر پایه چهارمی های واحد شریعتی است. صالحی می گوید آمادگی برای آزمون آزمایشی در پروژه کلی ۱۱۰ روز تا کنکور دیده شده است: «آزمون ۲۱ اردیبهشت ماه اولین آزمون آزمایشی است که به صورت کامل مشابه کنکور برگزار می شود. پس دانش آموزان باید به صورت جدی آماده این آزمون شوند. به همین جهت از ابتدای پروژه ۱۱۰ روزه نگاه ویژه ای به این امتحان داشتیم و برنامه ریزی ها طوری صورت گرفته که تا زمان برگزاری این آزمون درس ها تمام شوند و مرور و تست زنی هم انجام گیرد.»

اردوی کارتینگ برای پایه چهارمی ها

در پروژه ۱۱۰ روز تا کنکور دانش آموز پایه چهارم واحد شریعتی برنامه های تفریحی هم وجود دارد. «یکی از برنامه هایی که بعد از نوروز برای دانش آموزان برگزار شد اردوی تفریحی کارتینگ بود. ۲۱ فروردین ماه به همراه بچه ها به یک مجموعه تفریحی رفتیم و دانش آموزان چند ساعتی کارتینگ، بیلیارد و فوتبال دستی بازی کردند. چنین برنامه هایی تاثیر بسیار خوبی در روحیه و بازیابی توان جسمی و روحی دانش آموزان در ادامه پروژه مطالعاتی خواهد داشت.»

اخبار پیشنهادی