کنکوری های واحد شریعتی در اسفند ماه چه برنامه های درسی و تفریحی دارند؟

دانش آموزان پایه دوازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی تا شروع تعطیلات نوروز در برنامه های مطالعاتی و تفریحی شرکت می کنند. این برنامه ها شامل آزمون های آزمایشی، اردوهای شبانه روزی درسی و تفریحی و بازدید از دانشگاه علم و صنعت است.

 به گفته «سید محمد حسین صالحی» کمک مشاور پایه دوازدهم واحد شریعتی، این برنامه ها برای آمادگی نهایی دانش آموزان جهت شرکت در کنکور است: «دانش آموزان تا شروع تعطیلات نوروز، در سه برنامه اصلی با اهداف مختلف شرکت می کنند. برنامه اول، آزمون های آزمایشی هستند که به دو شکل جامع و مبحثی برگزار می شوند. ۳ اسفند ماه یک مرحله از آزمون های آزمایشی برگزار می شود. دانش آموزان همچنین ۱۱ اسفندماه در آخرین آزمون مبحثی مجتمع شرکت می کنند.»

اردوهای تفریحی – آموزشی بخش دیگری از برنامه کنکوری های واحد شریعتی است. دانش آموزان در اسفندماه در دو اردو درون و بیرون از مدرسه شرکت می کنند. «۶ اسفندماه با دانش آموزان به دانشگاه علم و صنعت می رویم. هدف از این اردو بازدید از فضای دانشگاه و آشنایی با رشته های مختلف دانشگاهی است. چنین برنامه هایی در انتخاب رشته صحیح دانش آموزان بسیار موثر است.»

صالحی می گوید اردوی شبی در مدرسه برنامه دیگر کنکوری ها است: «اردوی شبی در مدرسه برای دانش آموزان پایه دوازدهم، ۱۵ اسفند برگزار می شود. این اردو کاملا تفریحی است. می خواهیم بچه ها از فضای مدرسه لذت ببرند. در این اردو برنامه های متنوعی مثل پختن کباب و بازی های گروهی و کامپیوتری در نظرگرفته ایم.»

کمک مشاور پایه دوازدهم دبیرستان دوره دوم علامه طباطبایی – واحد شریعتی درباره ادامه برنامه های مطالعاتی دانش آموزان می گوید: «از ۲۳ تا ۲۸ اسفند ماه اردوی شبانه روزی درسی برای دانش آموزان در نظر گرفته ایم. این اردو برای جمع بندی مطالب درسی ترم دوم است. با شروع تعطیلات نوروز هم فاز اول و دوم جمع بندی نهایی ما آغاز می شود. دانش آموزانی که در نوروز رفع اشکال و جمع بندی خوبی انجام دهند نتایج خوبی در کنکور می گیرند، به همین خاطر حضور جدی دانش آموزان در این برنامه ها برایمان بسیار مهم است.»

اخبار پیشنهادی