آموزش سینمایی پاسدارانی ها!

آموزگاران پایه دوم پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران برای تکمیل و تثبیت یادگیری دانش آموزان، کلاس آموزشی به عنوان سینما برگزار می کنند. در این کلاس نمایش عروسکی، پرسش و پاسخ درس ها به صورت هوشمند، بازی و مسابقه گروهی انجام می شود. دانش آموزان پایه دوم واحد پاسداران هفته ای یکبار در این کلاس های سینمایی شرکت می کنند.

آموزش بعضی از درس های علوم در حیاط مدرسه به صورت گروهی و مشترک میان تمامی پایه های دوم برگزار می شود.هدف از این فعالیت علاقه مند کردن آنهابه مباحث علوم و آموزش کامل مطالب به صورت متفاوت است.

از دیگر فعالیت های خلاقانه آموزگاران پایه دوم واحد پاسداران، استفاده از جعبه کلمات است. جعبه کلمات از کلمات سختی که دانش آموزان در املاء و روان خوانی خوب یاد نگرفته باشند، تشکیل می شود. آنها درس املاء شان را با استفاده از جعبه کلمات تمرین و تکرار می کنند. جعبه کلمات به برطرف سازی غلط های املایی، روان خوانی و نهادینه شدن شکل صحیح واژگان به دانش آموزان کمک می کند.

تابلو ی سکوت سنج؛ برای آماده سازی فضای کلاس و آرامش بیشتر دانش آموزان و رعایت نظم در کلاس استفاده می شود. ۴رنگ سبز، زرد، نارنجی و قرمز و استفاده از یک عقربه تعیین کننده رنگ میزان آرامش کلاس را نشان می دهد.

اخبار پیشنهادی