کلاس آنلاین، رفع اشکال حضوری

کلاس های درسی دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس، در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت تلفیقی از آنلاین و حضوری برگزار می شود. تهرانپارسی ها در هر کلاس، در گروه های مختلف و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، به مدت ۱ ساعت و ۳۰ دقیقه در هفته، به مدرسه می آیند.

 هدف از حضور دانش آموزان در مدرسه، رفع اشکال دروسی است که به صورت آنلاین آموزش می بینند. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، دانش آموزان پایه اول، دوم و سوم روزهای یکشنبه و چهارشنبه، دانش آموزان پایه چهارم روزهای شنبه و  دوشنبه، دانش آموزان پایه پنجم روزهای شنبه و یکشنبه و پایه ششمی ها هم روزهای یکشنبه و سه شنبه برای رفع اشکال به مدرسه خواهند آمد. این برنامه با نظر اولیای دانش آموزانی که به صورت اختیاری برای حضور در مدرسه اعلام آمادگی کردند، تدوین شده است.

اردوی دوستی برنامه دیگری است که در شهریورماه برای دانش آموزان همه پایه های دبستان دخترانه علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس برگزار می شود. در این اردو همه دانش آموزان مدرسه با رعایت پروتکل های بهداشتی و زمانبندی های مشخص به مدرسه می آیند و با معلمان فلسفه، مهارت های زندگی، نقاشی و آموزگار اصلی شان آشنا می شوند. اردوی دوستی دانش آموزان پایه پنجم و ششم تهرانپارسی، دوشنبه ۱۷ شهریورماه برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی