کاروان ربوکاپ علامه طباطبایی به خانه بازگشت

کاروان اعزامی مجتمع فرهنگی-آموزشی علامه طباطبایی به مسابقات جهاني ربوکاپ ۲۰۱۷ ناگوياي ژاپن،  شب گذشته، سه شنبه ۱۰ مرداد، در ميان استقبال خانواده ها و مديران مجتمع وارد خاک ایران شد.

گروه اعزام شده به بیست و یکمین دوره مسابقات ربوکاپ جهاني در ناگویاي ژاپن متشکل از ۱۷ دانش آموز و ۳ مربی با همراهي يك سرپرست، در قالب سه تیم در دو لیگ شبیه ساز امداد و نجات و ربات امداد و نجات تعقیب کننده خط با رقبای دانشجوی خود رقابت کردند.  

تیم ATF  علامه طباطبایی در لیگ شبیه ساز امداد و نجات موفق به کسب مقام پنجم شد و دیگر تیم علامه طباطبایی در همین لیگ به مقام نهم دست یافت. اين در حاليست كه دانش آموزان علامه اي در اين ليگ با دانشجويان رقابت كردند.

همچنین علامه ای ها در لیگ ربات امداد و نجات تعقیب کننده خط به مقام شانزدهم و در لیگ سوپر تیم (همکاری با تيم ايتاليا) به مقام ششم دست پیدا کردند.

در مراسم ورود كاروان رباتيك مجتمع علامه طباطبايي، معاون هماهنگي مجتمع به همراه مديران واحدهاي آموزشي تابعه حضور داشتند و از دانش آموزان با حلقه هاي گل استقبال كردند.

مسابقات جهاني ربوکاپ ژاپن اولین تجربه حضور تیم های مجتمع فرهنگی، آموزشی علامه طباطبایی در لیگ های امداد و نجات بود. 

علامه اي ها پيش از اين در مسابقات جهاني رباتيك ۲۰۱۶ آلمان حضور داشتند. در اين مسابقات و در لیگ فضای مشترک (Co Space) شرکت کردند و موفق شدند جایزه بهترین ارائه فنی را از آن خود کنند.

اخبار پیشنهادی