چهارمی های دبستان واحد پاسداران در آزمون جامع شرکت می کنند

مرحله دوم آزمون جامع پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران هفته اول دی ماه برگزار خواهد شد.

مهدي احدي معاون آموزشی این مدرسه درباره این موضوع گفت:« آزمون هاي جامع پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران در چهار مرحله در طول سال تحصيلي برنامه ريزي شده است. مرحله اول این آزمون ۱۰ آبان ماه برگزار شد و مرحله دوم هفته اول دی ماه برگزار خواهد شد. این امتحان مختص به دانش آموزان پایه چهارم است.»

احدی درباره جزییات این آزمون گفت:« پرسش های آزمون به صورت ۴ گزینه ای طراحی شده است و دانش آموزان پایه چهارم در آن به سوالات دروس ریاضی، فارسی، مطالعات اجتماعی و علوم پاسخ خواهند داد. بعد از اين آزمون،  پاسخنامه ها به دقت بررسي و تحليل می شود تا نقاط ضعف و قوت دانش آموزان مشخص شود. در خصوص قسمت هایی از درس که دانش آموزان نیاز به تمرین بیشتری دارند، جلسه اي با حضور مدير دبستان، معاون آموزشی و معلم مربوطه تشكيل و برنامه ريزي هاي لازم جهت رفع مشکلات انجام می شود.»

معاون آموزشی پیش دبستان و دبستان علامه طباطبایی – واحد پاسداران درباره اهداف این آزمون می گوید: «با توجه به استفاده از شيوه هاي نوين و متنوع در امر آموزش، شيوه هاي ارزشيابي هم به طبع آن بايد متنوع باشد. يكي از مهمترين اهداف اين آزمون هاي جامع ارزشيابي و سنجش ميزان يادگيري دانش آموزان مي باشد. آشنايي دانش آموزان با سوالات چهار گزينه اي و تشخيص نقاط ضعف دانش آموز از ديگر اهداف اين آزمون ها مي باشد.»

اخبار پیشنهادی