پسران دیروز، پدران فردا

اردوی تفریحی مشترک پسران و پدران دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان با عنوان «پسران دیروز، پدران فردا» برگزار شد. دانش آموزان پایه هفتم گلستانی روز جمعه ۲۷ آبان ماه به همراه پدرانشان به واحد آبشناسان رفتند ودر فعالیت های متنوعی شرکت کردند؛ از مسابقات ورزشی مثل فوتبال، والیبال، تنیس روی میز، فوتبال دستی و بسکتبال گرفته تا صرف ناهار و گپ و گفت صمیمی با مدیر و کادر اجرایی مدرسه.

«محمد علی اقدم» مسئول فرهنگی دبیرستان دوره اول علامه طباطبایی – واحد گلستان درباره این اردو می گوید: «اردوی تفریحی مشترک پسران و پدران واحد گلستان با عنوان «پسران دیروز، پدران فردا» با چند هدف برگزار شد. هدف اول این برنامه آشنایی بیشتر کادر مدرسه با اولیا دانش آموزان پایه هفتم بود. ما اعتقاد داریم هر قدر هماهنگی و همکاری مدرسه و خانواده ها بیشتر شود، بهتر می توانیم برنامه های مدرسه را پیش برده و به اهداف آموزشی و تربیتی مان برسیم.»

این اردو بعد از پایان امتحانات میان ترم و قبل از شروع برنامه مطالعاتی ویژه گلستانی ها برای شرکت در آزمون جامع برگزار شد. این موضوعی است که محمد علی اقدم آن را در زمان اجرای اردو موثر می داند: «بچه های هفتمی، آبان ماه در امتحانات میان ترم شرکت کردند و بعد از آن نیاز به استراحت داشتند. از طرفی آزمون جامع هم ۱۶ آذر برگزار می شود و دانش آموزان از اوایل آذر، در برنامه های ویژه ای برای حضور موفق در این آزمون شرکت می کنند. برگزاری اردوی مشترک در بین این دو برنامه، هم خستگی امتحانات میان ترم را رفع کرد و هم دانش آموزان را از نظر روحی آماده فعالیت های آموزشی ویژه آزمون جامع کرد.»

به گفته مسئول فرهنگی مدرسه، رصد نحوه تعامل بین پدران و پسران از اهداف دیگر برگزاری این اردو بود.

اخبار پیشنهادی