پروژه های جشنواره جابر ابن حیان آماده شد

دانش آموزان پایه های مختلف پیش دبستان و دبستان مجتمع علامه طباطبایی – واحد تهرانپارس با ۵ پروژه در جشنواره جابر ابن حیان شرکت می کنند.

جشنواره جابرابن حیان مختص دانش آموزان دوره ابتدایی است. در این جشنواره یک رقابت سالم و هیجان انگیز علمی ایجاد می شود که طی آن پروژه های دانش آموزان در قالب نمایشگاه ارائه می شود و مورد داوری قرار می گیرد. جشنواره جابر ابن حیان و نمايشگاه های مربوط به آن در سطوح آموزشگاهي، منطقه اي، استاني و كشوري برگزار خواهد شد.

از پایه دوم «درسا علوی»، «طنین زمانی»، «مهرنوش تهرانی» و «سارا خانی شایان» طرحی با موضوع «بدن خود را با این ادویه ها گرم کنید» ارائه داده اند.

از پایه سوم «رویا کمالی» با پروژه «مواد شب نما» در مسابقات شرکت می کند. در پایه چهارم «زهرا زهری» موضوع پروژه خود را از رشته نجوم با موضوع «مریخ نورد روح و فرصت» انتخاب کرده است.

از پایه ششم نیز دو تیم در این مسابقات شرکت می کنند. «عقیق پیرمرادیان»، «کیارا کاشانی» و «ثمین میرمحمدی» با موضوع تاثیر رنگ در یادگیری در جشنواره جابر ابن حیان شرکت می کنند. «مهشید لک»، «روژان کیومرثی»، «نگار کارگر» و «حانیه کولیوند» هم در پروژه خود تاثیر رنگ دانه بر جلب توجه پرندگان را بررسی کرده اند. این آثار برای شرکت در مسابقات مرحله منطقه ای آماده شده است. عکس های پروژه های دانش آموزان تهرانپارسی را در ادامه مشاهده می کنید.

پروژه پایه دوم

پروژه پایه سوم

پروژه پایه چهارم

پروژه اول پایه ششم

پروژه دوم پایه ششم

اخبار پیشنهادی